ببنید نبوغ دختر زیبای خوزستانی در آواز خوانی / پدیده برنامه “عصر جدید” همه شوکه کرد!

89 دیدگاه
 

ساینا شیخی دوبلور و صداپیشه خردسالی است که در برنامه عصر جدید احسان علیخانی استعداد او کشف شد. ساینا شیخی متولد 1394 اهل اندیمشک خوزستان است که با شرکت در مسابقه عصر جدید 3 به مخاطبان معرفی شد. استعداد و توانایی حیرت انگیز ساینا شیخی با این سن و سال کم در زمینه دوبله باعث شد به فینال عصر جدید راه یابد.

مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» فرصتی برای شرکت کنندگان در رشته های مختلف هنری، علمی، ورزشی و سرگرمی فراهم کرده است تا به مراحل بالاتری در حرفه خود راه یابند.

عصر جدید مسابقهٔ تلویزیونی استعدادیابی است که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته و از شبکه سه پخش شد. این برنامه با تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی ساخته شد. فصل اول آن از ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ تا ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ پخش شد. فصل دوم از ۶ اسفند ۱۳۹۸ تا ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ و فصل سوم از ۱ فروردین تا ۲۶ تیر ۱۴۰۱ به روی آنتن رفت.

عصر جدید خود را با عنوان اولین و بزرگترین برنامه استعدادیابی تلویزیونی در ایران معرفی کرده‌است. در این برنامه شرکت‌کنندگان به صورت انفرادی یا گروهی می‌توانند در رشته‌های مختلف هنری، علمی، ورزشی و سرگرمی از جمله خوانندگی، شعبده‌بازی، حرکات آکروباتیک، کمدی، ذهن‌خوانی، ریاضی، بیت باکسینگ، ژیمناستیک، دوبله و دابسمش، ورزش‌های رزمی، نمایش، پارکور و حرکات موزون شرکت کنند. داوران برنامه در فصل‌های اول و دوم امین حیایی، سید بشیر حسینی، آریا عظیمی‌نژاد و رؤیا نونهالی بودند. در فصل سوم، حیایی، مجید اسماعیلی، کارن همایونفر و ژاله صامتی به عنوان داور حضور پیدا کردند.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید
 

89 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید