6 نکته طلایی که در خرید ویدئو وال باید بدانید

بدون دیدگاه
 

در دنیای امروزی کسب و کار‌های مختلف پیوسته در تلاش‌اند تا بتوانند مخاطبان را به سوی خود جذب کنند. صاحبان مشاغل برای این‌که بتوانند تعداد مشتریان خود را افزایش دهند، به استفاده از روش‌های تبلیغ در فضای بیرون روی آورده‌اند. امروزه استفاده از ویدیو وال به عنوان ابزاری برای تبلیغ و آگاهی بخشی به شدت افزایش یافته‌است.

اگر شما هم قصد تبلیغ با کمک نمایشگر دیجیتال را داشته باشید باید به دقت ویژگی‌های مختلف آن را در نظر بگیرید. در این مقاله به 6 نکته طلایی که در خرید ویدئو وال به شما کمک می‌کنند؛ اشاره می‌شود.

خرید ویدئو وال، مسیری هموار برای رسیدن به موفقیت

اگر قصد شروع یک کسب و کار جدید را داشته باشید؛ تنها ارائه خدمات با کیفیت شما را به موفقیت نمی‌رساند. میزان فروش و رضایت مشتریان، اصلی‌ترین عاملی است که پیشرفت شما را رقم می‌زند. اگر موفق به جذب مخاطبان زیادی شوید؛ دوام کسب و کار خود را نیز تضمین می‌کنید.

امروزه استفاده از شیوه‌های تبلیغ کاغذی و بخش تراکت و بروشور کارایی سابق را ندارد. خرید ویدیو وال راهکاری کاربردی است که برای بازاریابی و جذب مخاطب به کار می‌رود. در زیر به 6 نکته مهم که در خرید ویدئو وال به شما کمک می‌کند؛ اشاره شده است:

قیمت و میزان بودجه

قیمت یکی از عوامل مهمی که تصمیم شما را حین خرید تحت تاثیر قرار می‌دهد. قیمت ویدئو وال مقدار ثابتی ندارد؛ با تغییر هر یک از ویژگی‌های نمایشگر، قیمت آن نیز تغییر می‌کند. خرید ویدئو وال در واقع نوعی سرمایه گذاری بلند مدت به حساب می‌آید. شما تا سالیان سال می‌توانید از این ابزار برای بازاریابی و جلب توجه مشتریان استفاده کنید. اگر در این مرحله کیفیت را فدای قیمت کنید؛ بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی مجبور به خرید دوباره یا پرداخت هزینه‌های هنگفت تعمیر می‌شوید.

از مهم‌ترین عواملی که قیمت ویدئو وال را تحت تاثیر قرار می‌دهند؛ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ابعاد صفحه نمایش
  • نوع دات پیچ
  • هزینه نصب و راه اندازی نمایشگر
  • برند سازنده

کیفیت قطعات سازنده

ویدئو وال در واقع نمایشگری با ابعاد بزرگ است که به منظور تعامل هرچه بیشتر با مخاطبان مورد استفاده قرار می‌گیرد. وضوح و کیفیت تصاویر و ویدیو‌های نمایشگر دیجیتال، در جذب مخاطبان نقش اصلی را ایفا می‌کند. قطعات سازنده و اجزای درونی نمایشگر دیجیتال، کیفیت نهایی آن را تعیین می‌کنند. برای این‌که بتوانید خریدی مطمئن داشته باشید؛ به دقت کیفیت قطعات و ساختار این نمایشگر را بررسی کنید. کیفیت بالای قطعات سازنده در واقع به طور غیر مستقیم به شما عمر نمایشگر را نیز نشان می‌دهد.

محل نصب و راه اندازی

شما باید قبل از خرید ویدئو وال به دقت محل نصب این نمایشگر را در تعیین کنید. امروزه به دلیل محبوبیت زیادی که این ابزار‌ها کسب کرده‌اند به طور گسترده در فضای بیرون و داخل برای تبلیغ مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما با مشخص کردن محل نصب نمایشگر، می‌توانید انتخاب درستی متناسب با هدف مد نظر خود داشته باشید. محل نصب حتی روی جنس ویدئو وال و نحوه نگهداری از آن نیز تاثیر می‌گذارد.

در صورتی که قصد استفاده در محیط‌های داخلی هم‌چون سالن همایش و کنفرانس را داشته باشید؛ مقاومت کم‌تری برای حفاظ‌های اطراف آن مورد نیاز است. اگر قصد تبلیغ در میادین شهر را داشته‌باشید؛ باید روش‌های دیگری برای محافظت از این نمایشگر در برابر تغییرات آب و هوایی انتخاب کنید.

ابعاد نمایشگر

بزرگ بودن ابعاد نمایشگر شهری دیجیتال، یکی از مهم‌ترین دلایلی است که توجه افراد را به خود جلب می‌کند. شما با کمک همین ویژگی حتی می‌توانید تبلیغی موثر بر ذهن رانندگان خودرو در حد چند ثانیه داشته باشید. اهمیت این ویژگی به قدری بالاست که یکی از نکات مهم قبل از خرید ویدیو وال را به خود اختصاص می‌دهد. با افزایش ابعاد این نمایشگر دیجیتال باید بالا رفتن هزینه خرید آن را نیز در نظر بگیرید.

هرچه نمایشگر بزرگ‌تر باشد قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. با توجه به محلی که می‌خواهید ویدئو وال را نصب کنید؛ ابعاد آن را مشخص کنید و سپس اقدام به خرید کنید.

برند سازنده

معروفیت یک برند در سطح جهان اتفاقی نیست. کیفیت بالای محصولات در طی سالیان متمادی باعث مطرح شدن نام یک برند و کارخانه سازنده می‌شود. حین خرید ویدیو وال نیز سعی کنید فروشگاه‌های معتبر را انتخاب کنید. رضایت مشتریان و تجربه زیاد یک مجموعه نشان دهنده کیفیت بالای محصولات آن است. برای خرید ویدئو وال نیز می‌توانید به وب سایت دیاکو مراجعه کنید. دیاکو با سابقه بیش از یک دهه در زمینه تولید و فروش ویدئو وال، تابلو روان و انواع نمایشگر دیجیتال مشغول به فعالیت است.

این مجموعه با کنار هم قرار دادن نوآوری و تجربه مختصصان خود موفق شده به عنوان بهترین مجموعه فروش تلویزیون شهری شناخته شود. برای خرید حضوری و مشاهده محصولات می‌توانید به یکی از نمایندگی‌های فعال دیاکو در سطح کشور مراجعه کنید.

روشنایی و کیفیت تصاویر

ویدئو وال به دلیل تامین نور مورد نیاز خود، ابزاری 24 ساعته برای تبلیغ به حساب می‌آید. شما بدون نگرانی از بابت روشنایی و وضوح تصاویر، می‌توانید این نمایشگر را در هر نقطه از شهر نصب کنید. برای این‌که بتوانید از این ویژگی به بهترین حالت ممکن استفاده کنید؛ روشنایی تصاویر را در نظر بگیرید. وضوح و کیفیت تصاویر این نمایشگر باید در حدی باشد که بیننده بتواند به خوبی از فواصل دور نوشته‌های آن را بخواند. قبل از خرید ویدیو وال این موضوع را به دقت در نمونه‌های مشابه محصول مورد نظر خود بررسی کنید.

ایجاد تاثیر ماندگار در ذهن مخاطبان با ویدئو وال

دنیا روز به روز در جهت بیشرفت گام برمی‌دارد. اگر شما هم قصد دارید در کسب و کار خود موفق شوید؛ نباید از پیشرفت عقب بمانید. خرید ویدیو وال راهی است که کسب و کار شما را در بین رقبای خود متمایز می‌کند. برای این‌که بتوانید تبلیغی موثر داشته باشید؛ قبل از خرید ویدئو وال قابلیت‌های مختلف موجود در آن را بررسی کنید. خرید نمونه‌های به روز این محصول شما را در داشتن تبلیغی موثر یاری می‌رساند. با خرید از دیاکو و استفاده از مشاوره های تخصصی کارشناسان این مجموعه می‌توانید انتخابی درست در راستای معرفی برند خود به مخاطبان داشته‌باشید.

سرمایه و بازارفناوریکسب و کار
رپورتاژ
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید