پرداخت وام سریع و فوری ۳۰۰ و ۷۵۰ میلیونی در بانک رفاه | متقاضیان وام عجله کنند ثبت نام بعد از تعطیلات نوروز

وام
3 دیدگاه
 

در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف حمایت از آحاد جامعه و رفع نیازهای آنان، اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب طرح “افق” بانک رفاه کارگران همچنان تداوم دارد.

این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند.

بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا ۴ درصد و بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.

سقف تسهیلات اشخاص حقیقی حداکثر سه میلیارد ریال و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان حداکثر ۷.۵ میلیارد ریال است.

شایان ذکر است، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان(فراد) این بانک با شماره ۸۵۲۵ -۰۲۱ تماس حاصل کنند./

وام فوری بانک ملی| جدیدترین شیوه دریافت وام فوری بانک ملی

آیا میتوان از بانک ملی فوری و سریع درخواست وام نمود؟ و اگر بتوان درخواست وام کرد، آیا شرایطی دارد؟ شیوه درخواست وام چیست؟

بانک ملی

آیا میتوان از بانک ملی فوری و سریع درخواست وام نمود؟ و اگر بتوان درخواست وام کرد، آیا شرایطی دارد؟ شیوه درخواست وام چیست؟ برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره وام اندیشه معاصر را دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

غیرحضوری وام بگیر! یک روش ساده و آسان برای دریافت وام از بانک ملی ایران

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، برای دریافت این تسهیلات، داشتن حساب سپرده قرض الحسنه طرح مهربانی کافی است و متقاضیانی که تاکنون نسبت به افتتاح حساب اقدام نکرده اند، می توانند در اسرع وقت و به صورت غیرحضوری آخرین نسخه اندروید، ios و PWA اپلیکیشن «بام» را از آدرس https://my.bmi.ir/landing دریافت و درخواست دریافت تسهیلات خود را ثبت کنند.

وام قرض الحسنه مهربانی ملی با احتساب میانگین کارکرد یک تا ۱۲ ماه حساب، کارمزد ۴ درصد، بازپرداخت شش تا ۶۰ ماه و یک ضامن معتبر متناسب با رتبه اعتباری اعلام شده به متقاضیان اعطا می شود.

برای ثبت درخواست وام مهربانی به صورت غیر حضوری و از طریق بام، فعالسازی امضای دیجیتال در اپ اندروید و ios ضروری است و جهت ثبت درخواست متقاضی، باید یک ماه از زمان افتتاح حساب گذشته باشد.

همچنین در نسخه جدید بام، امکانات متعددی درخصوص وام مهربانی برای مشتریان گرامی فراهم شده است.

به طور مثال در این نسخه، امکان مشاهده مبلغ وام بر پایه میانگین مانده حساب، احراز رتبه اعتباری مشتری و ضامن و همچنین ثبت درخواست دریافت وام برای کاربران فراهم است. ضمن اینکه مشتریان می توانند مبلغ کل تسهیلات قابل دریافت خود را بر مبنای شرایط انتخاب شده مشاهده کنند.

گفتنی است، سقف فردی اعطای وام قرض الحسنه طرح مهربانی ۳ میلیارد ریال است و انتقال امتیاز آن به اعضای درجه یک خانواده نیز از طریق شعب امکان پذیر است.

بانک ملی

وام بانک ملی

۱. کلیه‌ی اشخاص حقیقی دارای ۱۸ سال تمام، می‌توانند برای دریافت ان خرید کالا اقدام نمایند.

۲. فرد متقاضی دریافت کمک هزینه خرید کالا، نبایست هیچ‌گونه سابقه‌ی چک برگشتی یا اقساط معوقه در سیستم بانکی کشور را داشته باشد.

۳. برای دریافت کمک هزینه خرید کالا، ارائه‌ی پیش‌فاکتور از فروشگاه طرف قرارداد با بانک موردنظر الزامی‌ست.

۴. بازپرداخت اقساط هر سال، حداکثر تا سه سال به مدت ۴۸ ماه با سود ۱۵ درصدی لحاظ خواهد شد.

۵. خرید کالا تنها به کسانی تعلق می‌گیرد که قصد خرید از محصولات و تولیدات داخلی را داشته باشند.

سایر شرایط

به کلیه‌ی افراد بالای ۱۸ سال و دارای فیش معتبر حقوقی تعلق می‌گیرد. همچنین افرادی که از رتبه و اعتبار خوبی در سیستم بانکی کشور برخوردار هستند می‌توانند برای دریافت این کمک هزینه خرید کالای از انک ملی اقدام کنند. وام فوری بانک ملی در واقع همان وام خرید کالا است که وام‌گیرنده می تواند با ارائه‌ی پیش‌فاکتور برای کالای خریداری شده یا به صورت کارت اعتباری خرید کالا، مبلغ کمک هزینه را دریافت کند. برای این‌کار در ابتدا نیاز است یک حساب بانکی در بانک ملی افتتاح کنید و سپس برای دریافت وام درخواست دهید. در صورت داشتن رتبه اعتباری مناسب در سیستم بانکی کشور با ضامن کارمندی می‌توانید از پنجاه تا ۲۰۰ میلیون تومان از بانک ملی وام بگیرید. در غیر این صورت سه ضامن معتبر، برای دریافت این وام نیاز دارید.

سایر تسهیلات ارائه شده

اوراق گواهی سپرده بانک ملی

اینترنت بانک ملی (بام)

حساب سپرده ارزی پوند انگلیس بانک ملی

حساب سپرده ارزی دلار آمریکا بانک ملی

حساب سپرده ارزی یورو بانک ملی

حساب سپرده درهم امارات بانک ملی

سپرده بلند‌مدت یک‌ساله بانک ملی

سپرده قرض الحسنه جاری بانک ملی

سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک ملی

سپرده کوتاه‌مدت عادی بانک ملی

صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد کارگزاری بانک ملی ایران

طرح صدف بانک ملی

با میانگین حساب بانک ملی

ازدواج بانک ملی

تعمیرات مسکن بانک ملی

خرید کالا بانک ملی

خوداشتغالی بانک ملی

خودرو بانک ملی

مسکن بانک ملی

شرایط دریافت وام فوری

شرایط اخذ کمک هزینه فوری در بانک‌های مختلف متفاوت است و مشتریان هر بانک می‌توانند با توجه به شرایط مندرج در قوانین هر بانک از تسهیلات وام بهره مند شوند.

به عنوان مثال کمک هزینه فوری بانک آینده به افرادی که حساب سپرده‌ی بلندمدت افتتاح کرده‌اند تعلق می‌گیرد. سقف این کمک هزینه در بانک آینده ۴۰ درصد مبلغ سپرده‌گذاری است و نرخ سود تسهیلات آن، از ۴.۵ درصد تا ۱۰ درصد به نسبت مبلغ تسهیلات درخواستی تعیین می شود.

به این ترتیب حداکثر مبلغ پرداختی به عنوان کمک هزینه فوری بانک آینده به این شرح است؛

وام با نرخ ۴.۵ درصد: حداکثر تا ۲۰ درصد مبلغ سپرده‌گذاری اولیه

شرایط و ضوابط کلی بانک‌ها برای ارائه‌ی وام فوری به مشتریان خود:

۱. معرفی ضامن معتبر با گواهی کسر از حقوق به بانک

۲. افتتاح حساب سپرده‌گذاری بلندمدت

۳. واریز ۱۰ درصد از مبلغ وام درخواستی در حساب

۴. ارائه‌ی چک صیادی یا سفته شرایط بازپرداخت نیز به این شکل پیش‌بینی می‌شود: در صورتی که بازپرداخت به صورت پله‌ای باشد در ۲۴ قسط و به صورت ماهانه دریافت می‌شود.

فرآیند دریافت وام فوری

به صورت کلی برای دریافت وام فوری از بانک‌ها به دو روش می‌توانید اقدام کنید: روش اول: از بانک‌هایی وام بگیرید که در گذشته در آن‌ها مراحل افتتاح حساب را انجام داده‌اید و حساب بانکی شما دارای مبلغ سپرده‌گذاری شده است.

روش دوم: خرید وام از شخصی که مراحل دریافت تسهیلات فوری را طی کرده است اما به دلایل مختلفی مانند تامین نیاز فوری خود، دیگر نیازی به این وام ندارد و قصد دارد امتیاز وام خود را به شخص دیگری واگذاری کند.

چه بانک‌هایی این کمک هزینه را پذیرفتند

بانک ملی

وام ۵۰ میلیونی بانک ملی به کلیه‌ی افراد بالای ۱۸ سال و دارای فیش معتبر حقوقی یا پروانه و جواز کسب و کار تعلق می‌گیرد. همچنین افرادی که از رتبه و اعتبار خوبی در سیستم بانکی کشور برخوردار هستند می توانند برای وام فوری بانک ملی اقدام کنند.

وام فوری بانک ملی در واقع همان وام خرید کالا است که وام‌گیرنده می تواند با ارائه‌ی پیش‌فاکتور برای کالای خریداری شده یا به صورت کارت اعتباری خرید کالا، مبلغ وام را دریافت کند. برای این‌کار در ابتدا نیاز است یک حساب بانکی در بانک ملی افتتاح کنید و سپس برای دریافت وام درخواست دهید. در صورت داشتن رتبه اعتباری خوب در سیستم بانکی کشور با ضامن کارمندی می‌توانید به مبلغ ۵۰ میلیون تومان از بانک ملی وام بگیرید. در غیر این صورت سه ضامن برای دریافت وام مورد نیاز است.

بانک رسالت

دریافت کمک هزینه ۶۰ میلیون از بانک قرض‌الحسنه رسالت یکی از بهترین گزینه‌ها برای دریافت وام فوری با بهره‌ی کم است. برای ثبت نام وام ۶۰ میلیونی بانک رسالت، چنانچه در این بانک حساب دارید و می‌خواهید بدون سپرده‌گذاری وام فوری رسالت را دریافت کنید، باید از طریق نصب اپلیکیشن بانک رسالت درخواست کمک هزینه خود را ثبت کنید. در غیر این صورت باید مبلغی را به مدت ۳ تا ۶ ماه پس از افتتاح حساب نزد بانک به امانت بگذارید، سپس درخواست کمک هزینه خود را در اینترنت بانک رسالت ثبت کنید.

بانک ملت

وام ۵۰ میلیون تومانی بانک ملت بدون نیاز به سپرده‌گذاری یا واریز پیش پرداخت به متقاضیان وام فوری پرداخت می‌شود، البته این وام تنها برای خرید از نمایندگی‌های اسنوا قابل استفاده است و شخص وام‌گیرنده می‌بایست هیچ‌گونه سابقه‌ی چک برگشتی نداشته باشد. وام فوری بانک ملت گزینه‌ی خوبی برای تامین کمک‌هزینه‌ی ازدواج و خرید جهیزیه است. همچنین ضامن موردنیاز برای دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی بانک ملت، بسته به اعتبار وام گیرنده بین یک تا سه نفر متغیر است.

بانک صادرات

در طرح لبخند بانک صادرات نیز می‌توانید تا ۹۰ درصد از مبلغ سپرده‌ی خود را بدون نیاز به معرفی ضامن، با سود صفر درصدی در قالب وام فوری دریافت کنید. مدت زمان انتظار برای دریافت وام بانک صادرات ۴۸ ساعت و سقف مبلغ آن، ۵۰ میلیون تومان، ۱۰۰ میلیون تومان و ۲۰۰ میلیون تومان است که به کلیه‌ی اشخاص حقیقی و حقوقی ارائه می‌گردد.

اخباراقتصادجامعه
پربازدیدوام
 

3 دیدگاه. Leave new

  • مهران ممی زاده اسفرانی
    02/04/2024 12:58

    سلام من خودم حقوق بگیربانک رفاه هستم وبابت وام سیصدمیلیونی ازطریق گوشی وحتی بانک هم امدم ولی جوابی نگرفتم امکان راهنمای هست

    پاسخ
  • سمیه علیزاده
    02/04/2024 19:46

    سلام من سهام ندارم

    پاسخ
  • علی محراب
    03/04/2024 07:39

    فط کسایی که اشنا دارن میتوانند وام بگیرند .افراد نیازمند واقعی اینقدر بهانه میگیرند که طرف خسته بشه و دنبال وام گرفتن دیگه نره

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید