تنبیه عجیب اوسمار برای محمدحسین کنعانی‌زادگان | سرمربی پرسپولیس یاغی را سرجای خود نشاند!

6 دیدگاه
 

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی‌پوش پرسپولیس نمایش خوبی در سیرجان داشت.محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس که در این فصل و به خصوص در نیم فصل نخست حواشی مختلفی داشت، این روزها یکی از بهترین بازیکنان تیمش است و نمایش مطمئنی از این بازیکن ملی پوش در قلب خط دفاعی پرسپولیس شاهد هستیم. کنعانی که در هفته‌های اخیر هم برای پرسپولیس و هم برای تیم ملی گلزنی کرده، در بازی تیمش مقابل گل گهر هم فوق العاده کار کرد و اجازه هنرنمایی به ستاره هجومی گل گهر مثل روبرتو تورس اسپانیایی را نداد.

کنعانی‌زادگان که جزو معدود مدافعان بازیساز فوتبال ایران به حساب می‌آید، در این بازی یک پاس عالی به اورونوف داد ولی ستاره ازبکستانی نتوانست از موقعیت تک به تکی که گیرش آمد استفاده کند. دومین قاب از کنعانی در بازی با گل گهر مربوط به شوتزنی بازیکن حریف است که او خودش را به زیبایی مقابل توپ پرت کرد و اجازه نداد توپ به سمت دروازه تیمش برود.

سومین صحنه ویژه از این مدافع باتجربه مربوط به اواخر مسابقه است که وقتی عبدالکریم حسن توپ را لو داد و یک ضد حمله عالی نصیب گل گهر شد، کنعانی خودش را سریع به مهاجم حریف نزدیک و بعد از اینکه این توپ به گل تبدیل نشد، کنعانی‌زادگان یک خوشحالی جالب انجام داد. خوشحالی او به حدی از ته دل بود که گویا خودش گلزنی کرده و یا پرسپولیس قهرمان شده است. محمد حسین که این روزها آرام تر از همیشه و بدون حاشیه کارش را دنبال می‌کند، جزو خوب‌های پرسپولیس بوده و اوسمار هم روی مدافع ملی پوش تیمش حساب ویژه‌ای باز کرده است.

اخبارورزش
اوسمارپربازدیدپرسپولیس
 

6 دیدگاه. Leave new

  • ناشناس
    09/04/2024 07:50

    اخه دروغگو این کجاش تنبیه عجیب بود

    پاسخ
  • صادق پرسپولیسی
    09/04/2024 11:05

    چرا بسیاری از عنوانهای شما با متن همخوانی ندارد؟ مثل همین مطلب بالا؟ این شیوه خوب و صادقانه ای برای جلب مخاطب نیست. ادامه ندید که این کار شما در دراز مدت موجب خدشه دار شدن روابط با خواننده خواهد شد. صادق باشید.

    پاسخ
    • شهنی
      09/04/2024 20:41

      آفرین دمت گرم …. قربون زبونت
      نمیدونم شاید مارو…..گیر آوردن!!!!
      البته خودشونن

      پاسخ
    • شهنی
      09/04/2024 20:41

      آفرین دمت گرم …. قربون زبونت
      نمیدونم شاید مارو…..گیر آوردن!!!!

      پاسخ
    • مهدی پرسپولیس
      10/04/2024 20:04

      منم با تو هم نظرم ولی انقد مودبانه نه🤣🤣

      پاسخ
  • مهدی
    10/04/2024 15:45

    تنبیه عجیبی بود.
    اوسمار گفته دیگه کنعانی رو نمیخواد

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید