شهاب حسینی با ساناز ارجمند ازدواج کرد | عکس جشن عقد شهاب حسینی با خانم بازیگر زیبا + بیوگرافی و عکس ها

شهاب حسینی
1 دیدگاه
 

تصاویر جدید منتشر شد:

عکس| تصاویر جذاب از ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی در ...

سید شهاب الدین حسینی بازیگر سریال گناه فرشته، ماجرای تلخی از زندگی اش روایت کرد که خیلی از مخاطبانش از این موضوع بی خبر هستند.

شهاب حسینی

شهاب حسینی مدتی است از همسرش جدا شده . شهاب حسینی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون کشورمان، یکی از هنرمندان محبوب و پرطرفدار دنیای هنر است که بازیگری را در تلویزیون و سینما شروع کرد و در نقش های ماندگار مقابل دوربین رفت. شهاب حسینی یک پسر دارد. شهاب حسینی در برنامه همرفیق مجری است. اخبار شهاب حسینی را با ما دنبال کنید.

شهاب حسینی

شهاب حسینی از اتفاق هولناک زندگیش گفت

شهاب حسینی که با نقش آفرینی در سریال های گناه فرشته، پوست شیر و…به درخشش بی پایانش ادامه می دهد،در یک برنامه درباره ماجرای بی هوشی چند روزه اش گفت و عنوان کرد که بعد از آن دیدش به زندگی تغییر کرده است. در ادامه این بخش از نمناک روایت شهاب حسینی از اتفاق هولناک زندگیش را میخوانید.

شهاب حسینی در برنامه همرفیق که با حضور مهدی سلطانی پخش شد، به روایت ماجرای بستری شدنش در بیمارستان در سال ۱۳۹۳ پرداخت و گفت:

بیماری شهاب حسینی

ماجرای بیماری شهاب حسینی در برنامه همرفیق

سال ۹۳ دوستان یه روزی، ساعت ۱۰ – ۱۱ صبح در حالی که داشتم یک روز معمولی رو می‌گذروندم، کم کم یه دردی اینجا(قفسه سینه) شروع شد و گفتم عه عه و این عه ها تعجبش بیشتر می‌شد، به جایی رسیدم که دراز کشیدم و پذیرفتم گفتم اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمدا رسول الله تموم شد و بعدشم دیگه تا رسوندنم بیمارستان، نفهمیدم و دو سه روز بعد به هوش اومدم.

چیزی که خیلی جالب بود، این بود که یه حقیقت اساسی و پرده‌ای رفت کنار، قطار را نگه داشتند و به من گفتن بفرمایید پایین، گفتم من کار دارم، خونه ام، زندگیم، زن و بچه‌ام، شغلم، اعتبارم!

گفتند بفرمایید بفرمایید، اینجا ایستگاه شماست، دیدم که منم که در اون لحظه دارم به همه چیز بی‌اعتبار می‌شم، همه چیز داره به اعتبار خودش، ادامه خودش رو پیدا می‌کنه، این منم که از ادامه باز موندم.

از اونجایی بود که وقتی خوب شدم اومدم گفتم زندگی تا حالا من و شما شطرنج بازی می‌کردیم، آدم دوست داره با مهره سفید بازی کنه، چرا چون حرکت اول با مهره سفید، تا حالا داشتم با مهره سفید باهات بازی می‌کردم اما غلط کردم و از حالا به بعد می‌خوام با مهره سیاه باهات بازی کنم، چرا چون می‌خوام حرکت اولو تو بدی و بعد من یک حرکت متناسب با تو انجام بدم.

دست از اکشن برداشتم و رو به ری اکشن آوردم، چون ما نسبت به خیلی چیزها دستمون بسته است، باید منتظر باشیم و جوری زندگی کنیم که بهترین عکس‌العمل‌ها رو داشته باشیم تا اینکه بهترین عمل‌ها، احساس کردم باید جور دیگه‌ای به زندگی نگاه کرد، با زندگی باید رفیق شد، خدا را شکر خدا فرصت دیگری داد تا بلکه بشه بهتر ازش استفاده کرد.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید
 

1 دیدگاه. Leave new

  • غلامرضا عباسی تاجی
    17/04/2024 00:14

    دیدگاه من به زندگی دراین لحظه و برهه از زمان در شرایط موجودخودعلیرغم اینکه همسر عزیز و مهربانم رابیش از دوسال واندی ازدست داده ام. ودرتنهائی مطلق سپری میکنم.اینک به ادامه حیات مساعدولمیدوارهستم.وخداراشاکرم که هرچه رامصلحت اوست.باجان ودل وعشق بفرزندانم پذیرامیباشم.وازاینکه مدتی درجهل عشقی نافرجام بسرمیبردم ،شرمسارم.‌؟‍

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید