پدرزن محمدرضا گلزار کیست | با پدر آیسان آقاخانی آشنا شوید !

بدون دیدگاه
 

بعد از خبر ازدواج محمدرضا گلزار و آیسان آقاخانی شایعاتی در مورد شغل همسر گلزار منتشر شد اما همچنان خبر موثقی نداریم و ظاهرا او یک کارمند است.

پدر آیسان یعنی پدر زن محمدرضا گلزار کارمند شرکت بیمه است و برخلاف اینکە گفته می‌شود او از تاجران ثروتمند ایران است وی یک کارمند ساده در شرکت بیمه می باشد که سالها در زنجان زندگی کرده و به تهران مهاجرت نموده اند.

سال گذشته بود که عکس عروسی گلزار وایرال شد. چهره خانم ناپیدا بود، اما در ادامه بسیاری از رسانه‌ها با انتشار عکس‌هایی، این شخص را «آیسان آقاخانی» معرفی کردند. این ویدئو در رسانه‌ها و شبکه‌‎های مجازی، با عنوان عقد محمدرضا گلزار پخش شد.

همزمان با پخش این ویدئو محمدرضا گلزار بدون هیچ توضیحی یک عکس در استوری اینستاگرامش منتشر کرد که کت و شلوار مشکی و پاپیون پوشیده است؛ که به عنوان لباس دامادی گلزار در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

بعد از تقریبا ۲۴ ساعت از این اتفاق دفتر عقد «ازدواج طلایی» در صفحه اینستاگرامش با انتشار عکسی از گلزار و عاقد آن (آقای طلایی) این ازدواج را به محمدرضا گلزار تبریک گفت. این تبریک و عکس دفترخانه و شخص عاقد مهر تاییدی بر ازدواج محمدرضا گلزار شد.

پسر عاقد (پارسا طلایی) هم با انتشار یک سلفی از خودش با گلزار اشاره کرد که باعث افتخار است که این مراسم را برگزار کرده است.

اخباربازیگران و هنرمندان
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید