مهراوه شریفی نیا از غول خودرویی اش رونمایی کرد / خانم بازیگر خوشتیپ خودرو ندارد یک تانک دارد+ عکس

بدون دیدگاه
 
مهراوه شریفی نیا از ماشین خاص تا ازدواج

مهراوه شریفی نیا متولد ۲۹ فروردین ۱۳۶۰ در تهران، بازیگر و نوازنده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه هنر می باشد که از ۸ سالگی وارد بازیگری شد و حالا یک پرسپولیسی دو آتیشه و نوازنده حرفه ای پیانو است.

حضور جنجالی مهراوه شریفی نیا در افتتاحیه خودروی چینی !

خانواده و اصالت

خانواده مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا (Mehraveh Sharifinia) اولین فرزند محمدرضا شریفی نیا (اصالتا تهرانی) و آزیتا حاجیان (اصالتا ملایری) می باشد که هر دو بازیگر می باشند. تنها یک خواهر کوچکتر بنام ملکیا دارد که او هم بازیگر است و پدر و مادرش در سال ۱۳۸۸ از هم طلاق گرفتند.

ماجرای انتخاب نام مهراوه

محمدرضا شریفی نیا که مدتی شاگرد دکتر علی شریعتی بود می گوید آن زمان شریعتی تصمیم داشت اسم دخترشو مهراوه بگذارد که اجازه نمی دادند !

او به شریفی نیا پیشنهاد می کند اگر روزی دختر دار شد اسمش را مهراوه (آمیخته به مهر) بگذارد، این چنین شد که نام مهراوه از دکتر شریعتی بیادگار ماند.

عکس خانوادگی
مهراوه در کنار مادر و خواهرش

تحصیلات

دیپلمه ریاضی فیزیک دارد و در دانشگاه یک ترم کارگردانی سینما خوانده اما از ادامه این رشته انصراف داد و در رشته موسیقی مدرک لیسانس گرفته است.

بازیگری از ۸ سالگی

به لطف پدر و مادرش از سال ۱۳۶۸ وقتی ۸ ساله بود با فیلم «دزد عروسک ها» در کنار مادرش شروع کرد و سال ۱۳۷۰ در ۱۰ سالگی در سریال «امام علی» نقش کودکی قطام را بازی کرد

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید