زن و شوهرای بازیگری که خیلی زود از هم جدا شدن | اینا زود عاشق می شدن و زودم فارغ!

بدون دیدگاه
 

تو سینما و تلویزیون ایران بازیکران زیادی وجود دارن که باهم ازدواج کردن و نکته جالب اینکه بیشتر این ازدواج ها دوام زیادی نداشت و طلاق و جدایی شد ماحصل اون ها. البته طلاق خوب بین همه اقشار جامعه وجود داره شاید نشه خیلی بهش خورده گرفت چرا که یه زن و شوهر بعد از اینکه چند صباحی با هم زندگی می کنن ممکنه به هر علتی به این نتیجه برسن دیگه نمی تونن مسیر زندگی رو با هم ادامه بدن و بنابراین از هم جدا می شن.

اما تو سینمای ایران و بین اهالی فیلم و سریال این پدید قدری رایج تر از سایر اقشار جامعه است و میشه گفت آمار طلاق و جدایی بین اون ها خیلی بیش تر از متوسط جامعه است به طوریکه ما داریم بازیگرانی که سه بار طلاق گرفتن! ما در این مقاله نگاهی می اندازیم به زن و شوهر هایی که هر دو بازیگر بودند اما نتونستند بیش از چند سال باهم بمونن و مهر طلاق خورد تو شناسنامه شون.

– رامبد جوان و طلاق دادن سحر دولتشاهی

رامبد جوان و سحر دولتشاهی تو تئاتر با هم آشنا شدند و سال 1387 باهم ازدواج کردند. سحر دولتشاهی در جایی گفته است که دوستان مشترک بین من و رامبد وجود داشت و دورادور هم را می شناختیم. دوستی من و رامبد مانند خیلی از ازدواج ها در ایران بعد از دو سال به ازدواج منجر شد.

وقتی اوایل سال 1393 شایعه طلاق رامبد جوان و سحر دولتشاهی در فضای مجازی پیچید خیلی ها باور نمی کردند این زوج دوست داشتی از هم جدا شده باشند اما رفته رفته مشخص شد منبع شایعات موثق بوده است و متاسفانه این دو بازیگر پرطرفدار طلاق گرفته اند.

اگرچه هیچ کدام از این دو به صورت علنی و شفاف درباره دلیل جدایی و طلاق صحبت نکردند اما سحر دولشتاهی بعدها در مصاحبه ای گفت که سال ۱۳۹۳ در عین حال که سال شلوغی برایم بود در تنهایی لذت بخشی سپری شد و نه تنها در بازیگر رشد کردم در خیلی جهات دیگر هم رشد کردم.

رامبد جوان بعد از طلاق دادن سحر با نگار جواهریان ازدواج کرد و حالا از نگار یه دختر هم دارد و سحر هم با همایون شجریان ازدواج کرد.

– بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی؛ خانوم 2-1 از آقا زد جلووو

بهاره رهنما و پیمان قاسمخانی هم جزو اون دسته سینماگرانی هستند که بعد از چند سال زندگی مشترک و د حالی که یک دختر 13 -14 ساله هم داشتند تصمیم گفتند به زندگی مشترکشان پایان دهند و هر کدام برن سوی خودشان….بهاه رهنما خیلی زود بعد از اینکه از پیمان جدا شد دوباره ازدواج کرد. خانوم رهنما که اون روزها بر خلاف این چند سال اخیر بیشتر تمرکزش روی بازیگری بود و الحق هم بازیگر خوبی بود در خصوص اینکه چرا اینقدر زود دوباره ازدواج کرد اینطور گفت: من اصولا ادمی هستم که از تنهایی ترس دارم و در موقع تنهایی احساس امنیت ندارم. به خاطر همه این مسائل یک سال پس از جدایی ام به این باور رسیدم من آدم زندگی مشترک هستم و نمی توانم تنها زندگی کنم. برای همین تصمیم گرفتم مجددا ازدواج کنم و به دوستان نزدیکم این مساله را گفتم.

 

بهاره سرانجام سال 96 یعنی دو سال بعد از جدا شدن از پیمان قاسمخانی با یه بازرگان و تاجر لوازم آرایش به نام امیر خسرو عباسی ازدواج کرد این وصلت مسیر زندگی بهاره رهنما رو عوض کرد و خانوم رهنما را از بازیگری دور کرد و وارد فضای مجازی و بلاگری کرد.

این ازدواج با وجود اینکه در آغاز همیه چیش خوب و گل و بلبل بود اما دوام چندانی نداشت بهاره و امیر خسرو سال گذشته برای دومین بار مهر طلاق خورد تو شناسنامه جفتشون.

پیمان قاسمخانی هم که بعد بهاره چند سالی مجرد مانده بود در سال ۹۹ با میترا ابراهیمی ازدواج کرد. میترا ابراهیمی متولد سال ۱۳۶۸ است یعنی 24 سال از پیمان کوچکتر. ابراهیمی به عنوان روانشناس بالینی کودک و نوجوان فعالیت دارد اما در چندین دوره ی هنری از جمله فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین شرکت داشته و تجربه ی ساخت یک فیلم مستند را هم دارد که همون شد سرآغاز آشنا شدنش با قاسم خانی بزرگ

هومن سیدی و آزاده صمدی؛ زوج جذابی که باهم نساختن!

هومن سیدی و آزاده صمدی از اون دسته زوج هایی هستند که قبل از ازدواج خیلی شناخته شده نبودند و کسی اون ها رو نمی شناخت اما کم کم معروف شدند و هر کدومشون شدن یه سوپراستار به تمام معنا….طلاق آزاده صمدی از هومن سیدی پر حاشیه نبود و آنها در سکوت خبری از هم جدا شدند. او در مصاحبه ای جدید با پژمان جمشیدی از عدم وجود عشق واقعی سخن گفته بود.

بعد از این جدایی هومن سیدی سال ۱۳۹۳ برای بار دوم با خانم بیتا اصلانی در سکوت ازدواج کرد که خبر آن پاییز ۱۳۹۶ با تبریک حامد بهداد برای به دنیا آمدن دخترش نیل رسانه ای شد.

فریبرز عرب نیا؛ آقای طلاق سینمای ایران

فریبرز عرب نیا در سال 1370 با آتنه فقیه‌ نصیری بازیگر ازدواج کرد و به مدت 8 سال زندگی مشترکی داشتند اما در نهاین سال 87 این زندگی به طلاق منجر شد. عرب نیا برای بار دوم در سال 79 با عسل بدیعی بازیگر ازدواج کرد و صاحب فرزند پسری بنام جانیار شدند اما این زندگی هم 4 سال بیشتر دوام نیاورد و سال 83 به طلاق ختم شد

عسل بدیعی 11 فروردی 1392 مرگ مغزی شد و پس از چن روز کما دار فانی را وداع گفت، بعدها گفته شد ضایعه نخاعی در پشت گردن عامل مرگ او بود، عرب نیا در مراسمات وی حضور داشتند.

 

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید