شاهرخ استخری از همسر باربی اش رونمایی کرد/ سپیده بزمی پور با این پوشش و استایل همه را عاشق کرد + عکس و بیوگرافی

بدون دیدگاه
 

شاهرخ استخری از همسر باربی اش رونمایی کرد/ سپیده بزمی پور با این پوشش و استایل همه را عاشق کرد + عکس و بیوگرافی

تصویری از افطاری ساده ولی خوشمزه همسر شاهرخ استخری را مشاهده بفرمایید.

بیوگرافی سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری و دخترانش + تصاویر

شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۱۴ مهر ماه ۱۳۵۹ در تهران متولد شد.این هنرمند کشورمان دو خواهر دارد که یکی در خارج از کشور زندگی میکند و خواهر دیگرش نیلوفر ساکن ایران است و پدرش کارمند پتروشیمی بوده و از طرفداران تحصیلات دانشگاهی است و همین امر سبب شد تا شاهرخ استخری با وجود علاقه به بازیگری در رشته مهندسی صنایع تحصیل کند.

سپیده بزمی پور از بلاگرهای فعال کشورمان و همسر شاهرخ استخری از بازیگران شناخته شده ایرانی است. این بلاگر در تاریخ 3 دی 1367 در تهران متولد شده است. او از فعالان اینستاگرام است و با مخاطبانش ازطریق استوری ها و پست هایی که منتشر می کند هر روز در ارتباط است. در ادامه با تحصیلات و خانواده و فعالیت های سپیده بزمی پور بیشتر آشنا می شوید.

سپیده بزمی پور یوگا

زندگی شخصی و مهاجرت سپیده بزمی پور

سپیده بزمی پور در 14 سالگی و در سال 1380 همراه خانواده به بلژیک مهاجرت کرد. آنها در سال 2002 میلادی در شهر بروکسل سکونت گزیدند. پدر و مادر سپیده بزمی پور ساکن بلژیک هستند. امیر بزمی پور پدر سپیده بزمی پور از نقاشان ایرانی است که در زمینه رنگ روغن فعالیت می کند و نمایشگاه های بسیاری را در کشور بلژیک برگزار کرده است. این بلاگر 2 برادر به نام سعید و امیر دارد که در کشور بلژیک زندگی می کند و صاحب یکی از برندهای خوب لوازم آرایشی در همان بلژیک است و در شعر و موسیقی هم فعال است. این بلاگر به 3 زبان دنیا مسلط است.

سلفی سپیده بزمی پور

تحصیلات سپیده بزمی پور

سپیده بزمی پور دوران ابتدایی و راهنمایی را در مدارس نمونه و تیزهوشان تهران گذراند. او برای تحصیل در دبیرستان و دانشگاه در یکی از دانشگاه های بلژیک ثبت نام کرد. بزمی پور به جز مترجمی زبان انگلیسی لیسانس حسابداری نیز از دانشگاه بروکسل بلژیک دارد. او 22 ساله بود که  مدرک کارشناسی حسابداری اش را گرفت.

سپیده همسر شاهرخ استخری

ازدواج با شاهرخ استخری

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری از بازیگران کشورمان است. آنها در سال 1390 ازدواج کردند.  آشنایی آنها توسط ارتباط شان با یک دوست مشترک در فیسبوک شکل گرفت و با وجود دور بودن از هم کمتر از 2 سال پس از دوستی شان ازدواج کردند. دوره آشنایی آنها 8 ماه طول کشید و هر روز از طریق فیسبوک و فضای مجازی با هم تماس داشتند. دوره نامزدی آنها 6 ماه بود و بعد از آن خیلی زود با هم ازدواج کردند. سپیده پس از ازدواج در ایران زندگی می کند. این زوج در مصاحبه هایی گفته اند که ازدواج شان به شکل سنتی نبوده است. شاید جالب باشد که بدانید این زوج دو بار مراسم ازدواج خود را برگزار کردند؛ یک بار در تهران و یک بار در بلژیک چراکه بیشتر اعضای خانواده سپیده در بروکسل زندگی می کنند آنها جشن عروسی شان را در شهر بروکسل نیز برگزار کردند.

ازدواج سپیده استخری

تولد فرزندان سپیده بزمی پور و حواشی آن

حاصل ازدواج سپیده بزمی پور و شاهرخ استخری 2 دختر دوست داشتنی به نام پناه و نبات است. سپیده بزمی پور در اینستاگرام عکس و فیلم های بسیاری را از فرزندان و زندگی خانوادگی اش منتشر می کند و estakhrifamily نام صفحه اینستاگرامش است. بیشتر پست های این بلاگر به دخترانش اختصاص دارد که همین موضوع موجل جذب فالورهای بیشتر او شد. البته همین کار یعنی انتشار فیلم ها و عکس های متعدد از 2 دخترش انتقادات بسیاری از کاربران را در فضای مجازی برای او به همراه داشت زیرا تعدادی از سایت ها و پیج های اینستاگرامی این کار او را خلاف قوانین جهانی می دانند و معتقدند تا وقتی فرزند به سن قانونی نرسیده نباید بدون دانستن نظر او اقدام به انتشار عکس و فیلمش کرد.

سپیده بزمی پور عکس

سپیده بزمی پور

تولد پناه استخری

اولین فرزند سپیده بزمی پور و شاهرخ استخری 2 سال پس از ازدواج شان یعنی در 17 مرداد 1392 متولد شد که آنها نام پناه را برای دخترشان انتخاب کردند.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید