محمدرضا احمدی همه را از راه به در کرد / گزارشگر فوتبال از کار برکنار شد؟

بدون دیدگاه
 

محمدرضا احمدی همه را از راه به در کرد / گزارشگر فوتبال از کار برکنار شد؟

 فرزان عاشورزاده جدیدترین قهرمان ورزشی ایران است که مهاجرت کرده. فرزان که در سوابقش قهرمانی تکواندو جهان و آسیا به چشم می‌خورد سه‌شنبه شب با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرد به کشور امریکا مهاجرت کرده است. این ورزشکار ۲۷ ساله در امریکا به آکادمی مهدی بی‌باک دیگر تکواندوکار ایرانی که چند سال قبل مهاجرت کرده بود، پیوست. انتشار خبر مهاجرت عاشورزاده مقارن شد با ویدیوی جدیدی از محمدرضا احمدی، گزارشگر ورزشی تلویزیون در فرودگاه کانادا. در این ویدیو یک شهروند / خبرنگار در‌حالی که با موبایل از مجری تلویزیون فیلم می‌گیرد سوالاتی در مورد مهاجرت، شعارهایی که احمدی در تلویزیون می‌داد، نوع پوشش همسر و… می‌پرسد و تنها جوابی که می‌گیرد خنده‌های عصبی مجری تلویزیون و تکرار جمله «سلامت باشید» است.

اتفاق جدیدی که محمدرضا احمدی را بیشتر عصبانی می‌کند!

در ماه گذشته رسانه‌ها خبرداده بودند که این مجری تلویزیون که در گزارش‌هایش به شکل اگزجره‌ای بحث وطن‌پرستی و التزام را بروز می‌داد برای انجام برخی کارها و احتمالا گرفتن ویزای کاری با خانواده عازم کانادا شده است.

مقایسه واکنش مردم به مهاجرت فرزان عاشورزاده و کاناداگردی محمدرضا احمدی می‌تواند جالب باشد. دیدن اینکه هرقدر مردم زیر پست قهرمان تکواندوی ایران و پست‌های مشابه که خبر مهاجرت او را منتشر کرده‌اند از جملاتی نظیر «به سلامت»، «موفق باشی» یا حتی «ای کاش نمی‌رفتی» استفاده کرده‌اند در سمت مقابل محمدرضا احمدی را آماج انتقادات تند و تیز و بعضا فحاشی قرار داده‌اند. چرا مهاجرت فرزان عاشورزاده با قصد احتمالی مجری صداوسیما برای گرفتن اقامت در یک کشور خارجی فرق دارد؟ چرا وقتی یک ورزشکار، خواننده یا یک شهروند معمولی مهاجرت می‌کند دیگران ولو به تصمیمش نقد داشته باشند با شفقت برخورد می‌کنند اما وقتی خبر می‌رسد فرزند رامبد جوان در کانادا به دنیا آمده یا محمدرضا احمدی دنبال ویزای کاری در کانادا است یا مواردی مشابه به سرعت برآشفته می‌شوند؟ پاسخش یک کلمه است: تظاهر!

اتفاق جدیدی که محمدرضا احمدی را بیشتر عصبانی می‌کند!

احتمالا اگر محمدرضا احمدی هنگام گزارش بازی‌های ایران برخی لفظ‌ها را به کار نمی‌برد، از خوب بودن ما و تباه بودن کشورهای همسایه نمی‌گفت، کارمند صداوسیما نمی‌بود،  و اگرهایی از این دست، آن وقت کسی به قصد مهاجرت او یا نوع پوشش همسرش در کانادا گیر نمی‌داد. مردم با دیدن این رفتارهاست که با کمک گرفتن از حافظ می‌گویند «واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند/ چون به خارج می‌روند آن کار دیگر می‌کنند!»

برای همین مردم با مهاجرت فرزان عاشورزاده کار ندارند. یا لااقل آن‌طور که به رامبد جوان‌ها و محمدرضا احمدی‌ها گیر می‌دهند به عاشورزاده‌ها خرده نمی‌گیرند، چون فرزان عاشورزاده هیچ‌‌وقت ادعایی نداشته است. هیچ‌ وقت نخواسته چیزی را متفاوت جلوه بدهد و هرگز بابت همسو و خودی بودن به منفعتی نرسیده است. او یک ورزشکار مستعد در رشته تکواندو است که اندازه تلاشش هم موفقیت کسب کرده. درست عکس کسانی که هنرشان تظاهر به خودی بودن است.

اخبارورزش
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید