گلشیفته فراهانی از استایل جذاب خودش به همراه مونیکا بلوچی رونمایی کرد/ یکی از یکی زیباتر / خانم بازیگر ایرانی یک سر و گردن از بازیگر افسانه ای

بدون دیدگاه
 

گلشیفته فراهانی از استایل جذاب خودش به همراه مونیکا بلوچی رونمایی کرد/ یکی از یکی زیباتر / خانم بازیگر ایرانی یک سر و گردن از بازیگر افسانه ای

جدیدترین عکس‌های گلشیفته فراهانی در فضای مجازی پر بازدید شده است.

گلشیفته فراهانی متولد 19 تیر 1362 در تهران بازیگر مطرح و سرشناس ایرانی می باشد که بعد از به وجود آمدن مشکلات بازیگری در ایران به علت بازی در فیلمی هالیوودی از ایران مهاجرت کرده و به بازیگری در اروپا ادامه داد. عکس های جدیدی از این بازیگر در کنار مونیکا بلوچی در فضای مجازی پر بازدید شده است.

گلشیفته فراهانی

بیوگرافی مونیکا بلوچی و همسرش + داستان زندگی با عکس

مونیکا آنا ماریا بلوچی بازیگر و مدلینگ معروف ایتالیایی است که با بازی در فیلم های “دراکولای برام استوکر” ، “مالنا”، “برگشت ناپذیر”، “برادران گریم” و …. به شهرت رسید. او هم در حرفه مدلینگ و هم در بازیگری موفق بود و موفق به دریافت دو گلدون گلوب ایتالیایی و ربان نقره ای سنتیکای ملی فیلم روزنامه نگاران شد.

زیبایی خانم بازیگر پیری نمی شناسد ! / فوتبالیست ایرانی عاشق مونیکا بلوچی !

مونیکا بلوچی بازیگر و مدل ایتالیایی در 30 سپتامبر سال 1964 در شهر چیتا دی کاستلوی ایتالیا متولد شد. او زمانی به دنیا آمد که والدین او امیدی به بچه دار شدن نداشتند و با تشخیص پزشکان، مادر او نابارور بود. او تنها فرزند خانواده بود. خانواده مونیکا خانواده ای متواضع بود. پدرش پاسکال نام داشت و کشاورز بود. مادرش برونکا برگانتی نام داشت و یک هنرمند بود.

عکس) مونیکا بلوچی با لباس قرمز همه را محو خودش کرد!

مونیکا در دوران مدرسه یک دانش آموز موفق و باهوشی بود. او از همان دوران مدرسه می دانست که می تواند با تحصیلات خود به بهبود وضعیت مالی خانواده اش کمک کند.

بیوگرافی مونیکا بلوچی و همسرش + عاشقانه جواد کاظمیان و همسر - شبونه

او اکنون یک بازیگر و مدل معروفی است که بعد از اکران فیلم های “دراکولای برام استوکر” ، “مالنا”، “برگشت ناپذیر”، “برادران گریم” و …. به شهرت رسید.

مونیکا از کودکی دوست داشت که وکیل شود و بعد از اینکه فارغ التحصیل شد وارد دانشگاه حقوق پروجا شود. اما او توان مالی پرداخت هزینه تحصیل را نداشت و به همین علت در دوران دانش آموزی در یک پیتزا فروشی مشغول به کار شد. او در سن 16 سالگی مدل Liceo Classico بود.

اسرار زیبایی طبیعی مونیکا بلوچی در ۵۷ سالگی + رژیم غذایی او | تبادل نظر نی نی سایت

 

او در حرفه مدلینگ بسیار موفق بود و روز به روز بر موفقیتش افزوده می شد. بنابراین او می بایست بین ادامه تحصیل تا مقاطع بالاتر و مدلینگ یکی را انتخاب می کرد. در نتیجه مونیکا که بسیار هم اجتماعی بود وارد حرفه مدلینگ شد و وکالت را رها کرد.

مونیکا در سال 1988 زادگاهش را ترک کرد و راهی میلان شد و با آژانس الیت که از آژانس های مشهوری است قرار داد همکاری امضا کرد. او موفق شد در طول یک سال به یک مدلینگ موفق . معروف تبدیل شود و با ال دی اند جی قرار داد بست.

ازدواج گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی در سال 1382 با فردی به نام امین محمد مهدوی که از عوامل فیلم  بابا عزیز و مترجم بود آشنا شد و ازدواج کردند. طول عمر این زندگی مشترک 9 سال بود و در سال 1391 از یکدیگر جدا شدند. ازدواج دوم گلشیفته فراهانی در سال 1393 با فردی به نام کریستوس دورجه واکر که روانشناسی ایتالیایی می باشد ازدواج کرد که در ادامه این ازدواج هم در سال 1396 به جدایی ختم شد.

بالاترین: سخنرانی زیبای گلشیفته فراهانی در جشنواره برلین که باعث تشویق ایستاده بازیگران مطرح دنیا در برابر او شد / ویدئوهای مربوط

دردناك‌ترين روزهای زندگی گلشيفته فراهانی به روايت خودش - سینما اعتماد

جدیدترین عکسهای گلشیفته فراهانی

علایق و سلایق شخصی گلشیفته فراهانی

جانی دپ هنرپیشه محبوب او در میان اروپاییان است که در دزدان دریایی کارائیب افتخار بازی با او را کسب کرد. در میان ایرانی ها بارها اعلام کرده طرفدار رضا کیانیان می باشد. او از زندگی در فرانسه احساس رضایت و خرسندی دارد و اوج گیری خود در حرفه بازیگری را مدیون مهاجرتش می داند

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید