خبر خوش برای بازنشستگان در اردیبهشت ماه 1403 / واریز 2 میلیون تومان به حساب بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری

2 دیدگاه
 

خبر خوش برای بازنشستگان در اردیبهشت ماه 1403 واریز 2 میلیون تومان به حساب بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
ازفایش حقوق 2 میلیون و 200 هزار تومانی فروردین بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری به همراه حقوق خردادماه واریز خواهد شد.

 حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری برای سال 1403 نزدیک به 2 میلیون و 200 هزار تومان افزایش یافت.

افزایش حقوق فروردین ماه قرار بر این است در خرداماه واریز شود.

حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و کشوری با افزایش واریز خواهد شد.

حقوق فروردین ماه بدون افزایش حقوق واریز خواهد شد که نزدیک به همان 7 میلیون تومان است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: عیدی بازنشستگان تا دهم اسفندماه امسال واریز می‌شود. میرهاشم موسوی؛ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره زمان پرداخت عیدی به بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: پس از اتمام پرداخت حقوق بهمن ماه بازنشستگان عیدی واریز می‌شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: در حال تامین منابع هستیم و ان‌شاءالله تا دهم اسفندماه امسال عیدی پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از واریز عیدی بازنشستگان تا دهم اسفندماه خبر داد.

هم‌اکنون بیش از ۴میلیون بازنشسته و مستمری‌بگیر تامین اجتماعی حقوق دریافت می‌کنند که از روز گذشته- ۲۱ بهمن- حقوق بهمن ماه به حساب آنها واریز خواهد شد.

واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بر اساس حروف الفبا تا ۳۰ بهمن ماه به اتمام خواهد رسید و پس از اتمام واریز حقوق بهمن ماه، «عیدی» بازنشستگان به حساب آنها واریز خواهد شد.

امسال عیدی بازنشستگان به ازای هر نفر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و به ازای همسر ۷۰۰ هزار تومان و به ازای هر فرزند تحت تکفل ۳۰۰ هزار تومان واریز می‌شود.

اخباراقتصاد
پربازدیدحقوق بازنشستگان
 

2 دیدگاه. Leave new

  • الله
    30/04/2024 16:52

    چهل درصد همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری تقریبا چیزی در حول وحوش ۱۲الی ۱۵ میلیون تومان از حقوق شاغلین لشکری ارتش بایستی اضافه گردد تا بازنشستگان یک زندگی معمولی و بخور و نمیر را تجربه نمایند وگرنه هیچ ارزشی غیر از این باشد را ندارد بی جهت دولت ومجلس وعده های سر خرمن ندهند کام بازنشستگان با این حقوق نا چیز شیرین نمی شود باید حقوق ها با تورم وگرانی واقعی مطابقت وهم خوانی داشته باشند..خودمان را گول وکلک نزنیم…واقعیت گرانی وتورم چیز دیگر را بیان می کند ….

    پاسخ
  • درود عزیزم بیشتراینهاکه فرمودیدمربوط به سال قبل وتکراریه فکراینترنت ماباشیدوپیامهای تکراری نزارید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید