فوق ستاره خارجی پرسپولیس استقلالی شد/ بازیکن محبوب یحیی از چنگال اوسمار سر خورد به طرف نکنام!

بدون دیدگاه
 

فوق ستاره خارجی پرسپولیس استقلالی شد/ بازیکن محبوب یحیی از چنگال اوسمار سر خورد به طرف نکنام!

وحدت حنانوف مدافع تاجیکستانی پرسپولیس پس از عدم توافق با باشگاه پرسپولیس راهی تیم سابق خود استقلال می‌شود.

وحدت حنانوف مدافع تاجیکستانی پرسپولیس که در دو فصل اخیر برای پرسپولیس به میدان رفته بود با عدم توافق برای تمدید قرارداد جدایی خود از این تیم را قطعی کرد. به نظر می‌رسد او قصد دارد بار دیگر پیراهن آبی‌پوشان استقلال را بر تن کند.

حدت ابتدای فصل بیست و یکم و بعد از چند هفته معطلی به ترکیب پرسپولیس اضافه شد. او همراه با منوچهر صفروف دیگر بازیکن تاجیک بعد از درخشش درمرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ مقابل پرسپولیس چشم یحیی را گرفت با قیمت مناسبی سرخپوش شد. از همان ابتدا هم مشخص بود صفروف به عنوان وینگ بک جناح راست کیفیتی همسان با حنانوف ندارد و به همین خاطر بود که منوچهر خیلی زود جدا شد، اما حنانوف ماند تا به چالش حضور در یک تیم پرطرفدار ادامه دهد.

حنانوف فصل قبل کمتر از فصل اول حضورش در پرسپولیس بازی کرد اما این فصل بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی حتی آن دقایق کوتاه هم به او نرسید و در نیم فصل دوم بازیکنی کاملا نیمکت‌نشین بود.

2004525

حنانوف از قابلیت بازی در دفاع میانی، دفاع راست و هافبک تدافعی برخوردار است و در شرایطی که پرسپولیس در هر سه پست ستاره‌هایی دارد که خیلی کم جایگاه‌شان را از دست می‌دهند یا جانشین‌های باکیفیت‌تری نسبت به وحدت دارند توسط اوسمار خیلی کم به کار گرفته شد و حالا قصد جدایی دارد.

به نظر می‌رسد این مدافع تاجیک که در زمان حضورش در زمین با وجود ضعف‌های تکنیکی فوق‌العاده جسور و درگیرانه بازی می‌کند یکی از معدود بازیکنانی باشد که بعد از پایان فصل قرارداد خود با پرسپولیس را تمدید نخواهد کرد چرا که دنبال جدایی است.

در فصل زمستان  و نیم فصل گفته شد این بازیکن به‌خاطر درخشش همراه تیم ملی کشورش در جام ملت‌های آسیا از باشگاه اف سی سئول کره جنوبی پیشنهاد دارد اما هم این پیشنهاد جدی نشد هم اینکه اوسمار حاضر نبود در آن مقطع او را از دست بدهد.

2017895

با این وجود وحدت قصد دارد به باشگاه سابق خودش استقلال دوشنبه برگردد و دوباره جایگاه ثابتش در آن تیم را به دست بیاورد. ظاهرا او تصمیمش را هم گرفته و فصل بعد با اینکه سرخپوش خواهد ماند اما برای استقلال بازی می‌کند.

اخیرا شنیده شده این بازیکن از گل‌گهر سیرجان هم پیشنهاد دارد کما اینکه در میانه فصل هم برخی باشگاه‌های لیگ برتری خواستار به خدمت گرفتن او بودند یا در مواردی که پرسپولیس دنبال بازیکنی می‌رفت او را به عنوان مهره‌ای برای مبادله نفرات درخواست می‌کردند اما باشگاه پرسپولیس به این درخواست‌ها گوش نداد.

جدایی حنانوف از پرسپولیس می‌تواند ضربه بزرگی به این تیم باشد. چرا که او یکی از معدود بازیکنان تاجیکستانی است که در لیگ برتر ایران بازی می‌کند و می‌تواند در شرایطی که پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، به این تیم کمک کند.

با این حال به نظر می‌رسد جدایی حنانوف قطعی است و او در فصل آینده برای استقلال دوشنبه بازی خواهد کرد.

منبع:خبرورزشی

اخبارورزش
استقلالپربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید