تاریخ جدید دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان + ساعت بازی

بدون دیدگاه
 

تاریخ جدید دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان + ساعت بازی
جزئیات دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان اعلام شد .دو تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان در روز جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۱۹:۴۵ به مصاف هم خواهند رفت.

شرایطی که قرار بود هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران فردا سه شنبه به صورت همزمان در شهرهای مختلف کشور برگزار شود، اما به دلیل شهادت ریاست جمهوری اسلامی ایران، آیت الله رئیسی و جمعی از همراهان ایشان، مسابقات لیگ برتر به تعویق افتاد.

پس از آن بود که بحث و گمانه زنی های مختلفی درخصوص زمان برگزاری سه هفته پایانی لیگ برتر مطرح شد. از آنجایی که تیم ملی می بایست هفدهم خرداد در دیداری از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در هنگ کنگ به مصاف تیم ملی این کشور برود، در نتیجه می بایست که مسابقات لیگ برتر حداکثر تا ۱۳ خرداد به پایان برسد.

در این میان نیز اخباری به گوش می رسید مبنی بر اینکه ممکن است سازمان لیگ ابتدا هفته های بیست و نهم و سی ام را مطابق برنامه قبلی خود برگزار کند و دیدارهای معوقه هفته بیست و هشتم نیز پس از فیفا دی به انجام برسد که این موضوع به سرعت تکذیب شد.

حالا و پس از کش و قوس فراوان و طرح شایعات و گمانه زنی های مختلف، سازمان لیگ برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر را به صورت رسمی اعلام کرد که طی آن، دیدارهای هفته بیست و هشتم در تاریخ جمعه چهارم خردادماه برگزار خواهد شد.

هفته بیست و نهم نیز در تاریخ سه شنبه هشتم خرداد به انجام می رسد و بازی های هفته پایانی نیز شنبه ۱۲ خرداد انجام خواهند شد.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید