مهر تایید قلعه‌نویی بر حذف قطعی دو بازیکن پرسپولیسی

امیر قلعه نویی
1 دیدگاه
 

مهر تایید قلعه‌نویی بر حذف قطعی دو بازیکن پرسپولیسی

دو بازیکن باتجربه تیم ملی برای دومین بار در لیست تیم ملی حضور نخواهند داشت.

در فهرست قبلی تیم ملی همان‌طور که پیش از آن نیز خبر داده بودیم، نکته قابل‌توجه به خط خوردن دو کاپیتان تیم ملی مربوط می‌شد. احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد به‌عنوان دو چهره باسابقه و کاپیتان‌های تیم ملی در اولین اردوی تیم ملی بعد از جام ملت‌ها توسط سرمربی تیم ملی ایران از فهرست این تیم خط خورده این در حالی است که براساس شنیده‌ها این دو بازیکن در فهرست بعدی نیز حاضر نخواهند بود تا کم‌کم گمانه‌زنی‌ها مبنی‌بر اینکه این دو بازیکن باتجربه دیگر به تیم ملی دعوت نخواهند شد رنگ واقعیت به خود بگیرد.

همچنین در آخرین اردو شهریار مغانلو و رضا اسدی، برترین گلزنان لیگ برتر نیز برخلاف جام ملت‌ها در اردوی فوق‌ غایب بودند که به نظر می‌رسد برای اردوی بعدی نظر امیر قلعه‌نویی نسبت به مغانلو تغییر کرده و این بازیکن دوباره به اردو دعوت خواهد شد اما همچنان خبری از اسدی نخواهد بود.

نکته دیگر اینکه با اعلام بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال در اسفندماه سال گذشته و همزمان با اعلام فهرست تیم ملی، این‌طور عنوان شد که «آریا یوسفی و محمدجواد حسین‌نژاد به دلیل مصدومیت در این اردو از همراهی تیم ملی جا ماندند که در صورت بهبود تا اردوی بعدی در لیست اردوی خردادماه قرار می‌گیرند.» این در صورتی هست که طبق اخبار رسیده از اصفهان و از باشگاه سپاهان، درخواست برای ارسال مدارک هر دو بازیکن برای حضور در اردوی بعدی تیم ملی به این باشگاه رسیده است. همچنین به جز مغانلو، یوسفی و حسین‌نژاد از سپاهان نام بازیکنان دیگری مانند نیازمند، رضاییان، نورافکن نیز در فهرست امیر قلعه‌نویی برای اردوی بعدی تیم ملی دیده می‌شود.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

1 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید