متقاضیان خرید خودرو اگر پول کافی ندارید حتما بخوانید

بدون دیدگاه
 

متقاضیان خرید خودرو اگر پول کافی ندارید حتما بخوانید
با توجه به بالا رفتن قیمت خودرو، بسیاری از مردم عزیز توانایی خرید خودرو را ندارند و این افزایش قیمت، قدرت خرید این افراد در طی سال‌های اخیر را کاهش داده است.

به همین علت، در ادامه یکسری روش ها را به عنوان راه حل این مشکل بررسی خواهیم کرد.

در حال حاضر، روش‌های مختلفی برای خرید قسطی و لیزینگی خودرو در ایران وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.
هر فرد با توجه به شرایطی که دارد، می‌تواند بهترین راه حل را برای خود انتخاب کند و برای سرمایه خود بهترین برنامه ریزی را داشته باشد.

اولین و رایج ترین روش، استفاده از فرصت وام‌های بانکی است. وام بانکی برای خرید خودرو، با نرخ سود مشخص در اختیار شما قرار می‌گیرد و پس از این که واجد شرایط بودید و وام را دریافت کردید، ماهیانه به پرداخت سود این وام می‌پردازید.

روش بعد، خرید از طریق شرکت‌های لیزینگ است.در این روش، شما می‌توانید با بستن قرارداد با یکی از شرکت‌های لیزینگ، نسبت به خرید خودرو به‌صورت قسطی اقدام کنید. شرکت‌های لیزینگ معمولا خودرو را از نمایندگی یا واردکننده خریداری می‌کنند و سپس آن را به شما به‌صورت قسطی واگذار می‌کنند.
برخی شرکت‌های لیزینگ، حداقل و حداکثر مبلغ برای خرید لیزینگی را تعیین می‌کنند. همچنین ممکن است محدودیت‌هایی برای نوع خودرو، مدل و سال تولید در طرح‌های لیزینگ وجود داشته باشد.

راه حل بعد، خرید قسطی از خودروسازان است. در کشور ما، برخی از خودروسازان طرح قسطی برای خرید خودرو ارائه می‌دهند و شما میتوانید با پرداخت پیش‌پرداخت، برای خرید خودروی مورد نظرتان اقدام نمایید. پرداخت مابقی مبلغ نیز به صورت پرداخت اقساط امکان پذیر است.

در حالت کلی، در نظر داشته باشید اگر نقدینگی کافی برای خرید نقدی خودرو دارید، خرید نقدی بهترین گزینه است زیرا در این روش نیازی به پرداخت سود و هزینه‌های جانبی ندارید.
اما اگر این شرایط را ندارید، از بین روش های بالا میتوانید راه حلی که مناسب شرایطتان است را انتخاب کنید.

 

اخباراقتصادخودرو
پربازدیدثبت نام خودرو
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید