فوری/آغاز فروش اقساطی خودرو به قیمت کارخانه از امروز | فروش نقد و اقساط مدیران خودرو ویژه خرداد ماه

بدون دیدگاه
 

فوری/آغاز فروش اقساطی خودرو به قیمت کارخانه از امروز | فروش نقد و اقساط مدیران خودرو ویژه خرداد ماه
شرکت مدیران خودرو شرایط فروش 3 محصول فونیکس را اعلام کرده است.

بر این اساس فروش سه مدل تیگو ۸ پرومکس IE، آریزو ۶ جی تی و فونیکس FX پرمیوم از امروز شنبه ۵ خرداد صرفا از طریق درگاه نمایندگی‌های مجاز فونیکس انجام می‌شود.

گفتنی است، روش فروش این محصولات به دو صورت نقد و اقساط درنظر گرفته شده است. البته قیمت‌ این محصولات در حال حاضر بصورت علی الحساب در نظر گرفته شده و مشتریان باید برای تکمیل خرید در زمان تحویل خودرو مابه التفاوت را پرداخت کنند.

قیمت علی الحساب اف ایکس پرمیوم در این دوره از فروش 1 میلیارد و 747 میلیون و 500 هزار تومان، قیمت تیگو ۸ پرومکس IE دو میلیارد و 609 میلیون و 100 هزار تومان و قیمت آریزو 6 جی تی 1 میلیارد 460 میلیون و 300 هزار تومان است.

نام خودرو قیمت روش فروش
اف ایکس پرمیوم ۱,۷۴۷,۵۰۰,۰۰۰ نقد و اقساط
تیگو ۸ پرومکس IE ۲,۶۰۹,۱۰۰,۰۰۰ نقد و اقساط
آریزو ۶ جی تی اکسلنت ۱,۴۶۰,۳۰۰,۰۰۰ نقد و اقساط
آریزو 6 جی‌تی با استایل جوان پسند و تهاجمی خود، نوید رانندگی هیجان انگیز با شتاب و سرعتی بی‌نظیر میان خودروهای مونتاژی را می‌دهد و سطح کیفی و فنی بسیار بالایی را در هنگام رانندگی ارائه می‌کند و تبدیل به انتخاب اول هر راننده‌ای خواهد شد.

با نگاهی به ویژگی‌های این آریزو 6 جی‌تی در مقایسه با خودروهای وارداتی یا مونتاژی از نظر کلاس خودرو از میان تولیدکنندگان اروپایی یا کره‌ای و ژاپنی مانند کیا سراتو و النترا، مزدا 3 و تویوتا کرولا شاهد برتری آریزو 6 جی‌تی هستیم.

آریزو 6 جی‌تی در نگاه اولیه نشانه‌های یک خودرو کاملا مدرن و به روز را به نمایش می‌گذارد. نمای جلو این خودرو نسبت به نسخه‌ آریزو 6 پرو کاملا دگرگون شده و جلو پنجره بسیار بزرگ و پهن این خودرو با خطوط تند و تیز و چراغ‌های جلوی باریک، ظاهری خشن را به خودرو بخشیده است که نسبت به رقبای خود ظاهری کاملا به روز دارد.

خودرو OMODA 5، نسل سوم محصولات چری بود که در سال 2022 به بازار چین معرفی شد و در زمستان 1401 نیز با نام جدید فونیکس FX پا به کشورمان گذاشت. فونیکس FX به طور کلی، محصولی اسپرت است. خطوط روی بدنه به وضوح شخصیت تهاجمی آن را نشان می‌دهد. در بخش جلوپنجره هندسه چهارضلعی و چراغ اصلی بسیار باریک، بیش از هر زمان دیگر مدرن و فضایی شده. در قسمت پشتی، شاهد سپری نسبتا ساده هستیم ولی لوله‌های اگزوز این فضا را هیجان‌انگیز کرده است.

اخباراقتصادخودرو
پربازدیدثبت نام خودرو
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید