اعتراف کاپیتان استقلال بابت از دست رفتن صدر / پرسپولیس از ما همیشه قوی تر است

2 دیدگاه
 

 عذرخواهی کاپیتان استقلال بابت از دست رفتن صدر

سیدحسین حسینی از هواداران استقلال درخواست کرد تا در هفته‌های باقی مانده به حمایت از تیمشان بپردازند.

عذرخواهی کاپیتان استقلال بابت از دست رفتن صدر

استقلال با تساوی برابر نساجی، صدر جدول رده بندی را در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ برتر از دست داد. اتفاقی که با واکنش منفی هواداران این تیم در فضای مجازی همراه شد و آنها کادو دادن رتبه نخست جدول به پرسپولیس را ناشی از اشتباهات تیم در قائمشهر معرفی کردند.

بازیکنان استقلال در پایان دیدار روز گذشته به انتقاد از عملکرد بیژن حیدری داور مسابقه و روند داوری‌های امسال پرداختند با این حال، انتقادات از عملکرد تیم ادامه داشت و حالا کاپیتان آبی.ها از تمامی هواداران درخواست کرده است تا متحدتر از قبل، دو هفته باقی مانده را نیز پشت سر بگذارند.

حسینی طی یک استوری که در صفحه شخصی خود منتشر کرده، نوشته است:

    هواداران عزیز استقلال

همه ما از دیشب لحظات سختی رو سپری کردیم و همه ناراحت هستیم که نتونستیم شما رو خوشحال کنیم.

به خاطر اینکه شما خوشحال نیستید، عذرخواهی میکنم اما خواهش من از شما اینه که هنوز لیگ تموم نشده و الان زمان مناسبی برای تخریب و انتقاد نیست.

خودتون خوب می دونید ما بازیکنا امسال با همه کم و کاستی‌ها، ۲۸ هفته برای خوشحالی شما جنگیدیم و چیزی کم نذاشتیم. همه مجموعه تیمی امسال فقط یک هدف داریم که اونم خوشحالی شماست….

بهتون قول میدم این ۲ هفته با تموم وجودمون برای شما میجنگیم و لحظه‌ای کم نمیذاریم. ایمان داریم که این مسیر سختی که اومدیم اینجوری تموم نمیشه.

از شما هم خواهش میکنم مثل همیشه تا لحظه آخر از تیمتون حمایت کنید و بیاید این ۲ هفته متحدتر و قوی‌تر از قبل در کنار هم باشیم تا به امید خدا آخر فصل همه کنار هم خوشحال و شاد باشیم.

jwacnx3w

 

اخبارورزش
استقلالپربازدیدپرسپولیس
 

2 دیدگاه. Leave new

  • ناشناس
    26/05/2024 14:28

    آب رفته به جوی باز نمی گردد. تمام تلاشتون را روی بازی با نساجی می کردید. منت سر هوادار نگذارید همه شما پول خوب میگیرید باید و باید با تمام وجود بازی کنید نه به خاطر هوادار بلکه به خاطر رفتار حرفه ای و وظیفه ای که دارید این شغل شماست و نباید کم فروشی کنید، باید با تمام جان بازی کنید.

    پاسخ
  • چرابازیکنان‌وکادرتیم‌استقلال‌هروقت‌گندمیزنن‌ونتیجه‌نمیگیرن‌به‌یاد‌هوادارن‌می‌افتن‌وهمش‌کم‌کاری‌خودشون‌روگردن‌دیگران‌می‌اندازن‌واززمین‌وزمان‌طاب‌کارمیشن

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید