پرسپولیسی معروف یقه اوسمار را چسبید/ استقلالی ها شبانه کمی دلشان خنک شد

اوسمار
بدون دیدگاه
 

پرسپولیسی معروف یقه اوسمار را چسبید/ استقلالی ها شبانه کمی دلشان خنک شد

پیشکسوت استقلال گفت: متاسفانه انتشار اخبار تهران و بازی پرسپولیس باعث شد استقلالی‌ها در قائمشهر سبک تهاجمی خودشان را ارائه ندهند و تحت تاثیر نتیجه بازی پرسپولیس عقب بایستد.

سعید مراغه‌چیان بازیکن اسبق تیم استقلال درباره اتفاقات رخ داده در هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظهار داشت: متاسفانه بازی بدی را از استقلال در قائمشهر شاهد بودیم. نمی‌دانم چرا بازیکنان استقلال تا این اندازه با ترس و لرز بازی می‌کردند. البته می‌تواند به دلیل نتیجه رقم خورده در تهران هم باشد. با توجه به پیروزی سه بر صفر استقلال خوزستان در نیمه اول، شاید استقلالی‌ها مطمئن بودند که جایشان در صدر جدول تغییر نمی‌کند. شاید اگر استقلال خوزستان در شروع بازی از پرسپولیس عقب می‌افتاد آن وقت استقلالی‌ها هم بازی تهاجمی‌تری را به نمایش می‌گذاشتند. البته من با تمام این اوصاف معتقدم استقلال می‌تواند قهرمان شود. اگر ما دو بازی آخر را ببریم پرسپولیس حتماً امتیاز از دست می‌دهد. چون محرم نوید کیا و مس رفسنجان یقه پرسپولیس را در هفته آخر خواهند گرفت.

مراغه چیان با اشاره به ناامید شدن برخی طرفداران استقلال در فضای مجازی و بازخورد اتفاقات هفته بیست و هشتم در سطح اجتماع در مواجهه با هواداران تیم تاکید کرد: حالا وقت حمایت کردن از استقلال است و هواداران باید با حضور در استادیوم آزادی مقابل گل گهر سیرجان یکپارچه استقلال را تشویق کنند. ما به دو برد و شش امتیاز نیاز داریم تا قهرمانی مان به اما و اگر نرسد. استقلال خوشبختانه همه جوره بازیکن دارد و از این نظر کم و کاستی دیده نمی‌شود.

بازیکن سال‌های گذشته استقلال همچنین خاطرنشان کرد: با در اختیار داشتن مهاجم آرژانتینی قد بلند و یک فوروارد دریبل زن مثل مهرداد محمدی ما می‌توانیم به خوبی دفاع گل گهر را تحت تاثیر قرار بدهیم. به خصوص اینکه این هفته‌ها ابوالفضل جلالی هم عالی کار می‌کند. استقلال هیچ چیزی برای رسیدن به قهرمان ی کم ندارد و اگر با قدرت مسابقاتش را برگزار کند می‌تواند در نهایت قهرمان شود.

اخبارورزش
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید