شوک ستاره لیگ برتر به نکونام/ بازی با پیراهن استقلال برای همیشه منتفی شد!

بدون دیدگاه
 

شوک ستاره لیگ برتر به نکونام/ بازی با پیراهن استقلال برای همیشه منتفی شد!

تصمیم روبرتو تورس برای ادامه فوتبال در خارج از ایران پس از پایان لیگ خبر خوبی برای جواد نکونام نیست.

روبرتو تورس کاپیتان سابق تیم فوتبال اوساسونا که به واسطه جواد نکونام سرمربی وقت فولاد وارد فوتبال ایران شد و به این تیم اهوازی پیوست در اولین بازی خود مقابل پرسپولیس نمایش درخشانی داشت و با یک سوپرگل دروازه سرخ‌ها را به زیبایی باز کرد تا از همان زمان مشخص شود نکونام چه بازیکن باکیفیتی را به لیگ برتر معرفی کرده است.

در ادامه ستاره اسپانیایی بعد از پایان آن فصل از فولاد جدا شد و از ایران رفت و با حضور نکونام روی نیمکت استقلال امید زیای داشت تا به دوباره زیر نظر این مربی با پیراهن استقلال بازی کند اما مشکلات مالی آبی‌ها مانع حضور تورس شد و از طرف دیگر با پیشنهاد بسیار خوب گل‌گهر هافبک اسپانیایی درنهایت به این تیم پیوست و به بازیکن کلیدی تیم سیرجانی تبدیل شد و در حالیکه از هفته هفتم برای گل گهر به میدان رفت- در بیست مسابقه‌ برای این تیم ۵ گل و ۶ پاس گل ارسال کرد تا آمار فوق‌العاده‌ای از خودش به جای بگذارد.

اما خبرها حاکی از آن است که تورس فصل آینده در فوتبال ایران حضور نخواهد داشت و دو بازی آخر لیگ و مسابقات جام حذفی آخرین روزهای حضور او در ایران خواهد بود. این بازیکن فردا در دیدار حساس مقابل استقلال به مصاف هم‌تیمی و سرمربی سابقش جواد نکونام خواهد رفت.

قطعا خبر جدایی تورس از لیگ برتر ایران اصلا خبر خوبی برای جواد نکونام نخواهد بود چرا که این بازیکن یکی از گزینه‌های مورد علاقه سرمربی استقلال برای حضور در این تیم به شمار می‌رود اما چیزی که از ظواهر امر پیداست بازی کردن ستاره اسپانیایی با پیراهن استقلال باتوجه به تصمیمی گرفته برای همیشه منتفی می‌شود.

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید