بازگشت شبانه قاتل استقلالی ها/ مذاکرات خوبی با پرسپولیس داشتم و برمی‌گردم!/ بیوگرافی علی علیپور 

علی علیپور
بدون دیدگاه
 

بازگشت شبانه قاتل استقلالی ها/ مذاکرات خوبی با پرسپولیس داشتم و برمی‌گردم!/ بیوگرافی علی علیپور

علی علیپور یکی از بازیکنان فوتبال ایرانی میباشد که در تیم ملی هم سابقه بازی داشته است علی علیپور در تیم پرسپولیس توانست به اوج مشهوریت خود رسید. علی علیپور در بخش مهاجمی مشغول به تمرین میباشد. او حتی در یک دوره به آقای گل معروف شد و بهترین مهاجم سال هم شد. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر اندیشه معار را دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید

دوران باشگاهی علی علیپور

علی علیپور در تاریخ ۹ دی ۱۳۹۳ و با قراردادی یک و نیم ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست؛ بعدها این قرارداد به مدت ۳ فصل دیگر تمدید شد.علیپور برای اولین بار با پیراهن پرسپولیس در ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ دروازه نفت مسجدسلیمان را باز کرد.در طول حضور برانکو در پرسپولیس، علی علیپور در بیشتر بازی‌های رسمی و دوستانه برای پرسپولیس به میدان رفته‌است.علی علیپور تنها بازیکن تاریخ شهرآورد تهران است که دو بار موفق شده تک گل ۳ امتیازی برای تیمش بزند.

علی علیپور در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۶–۱۳۹۵ به مقام قهرمانی دست یافت؛ همچنین او با گلی که در ثانیه ۳۰ وارد دروازه ماشین‌سازی تبریز کرد، سریع‌ترین گل لیگ شانزدهم را به نام خود ثبت کرد.

علی علیپور در پرسپولیس

او جزو ۱۱ بازیکن تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران است که توانسته ۱۰ گل یا بیشتر در طول یک نیم‌فصل بزند.

در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷، تارنمای AFC علی علیپور را در لیست آینده‌دارهای آسیا معرفی کرد.همچنین او که در جریان دیدار تیمش برابر الاهلی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت ، به عنوان ششمین بازیکن برتر دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

او ضمن زدن دومین گل سریع تاریخ رقابت‌های سوپر جام فوتبال ایران، توانست در سال ۱۳۹۶ همراه با پرسپولیس قهرمان این رقابت‌ها شود.

با نمایش خوب علیپور در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۸–۱۳۹۷، در خرداد سال ۱۳۹۷ برای علیپور پیشنهادهای اروپایی و آسیایی وجود داشت که مهمترین آنها یک پیشنهاد ۷۰۰ هزار یورویی از یک تیم سرشناس بلژیکی بود. ایرج عرب، سرپرست آن زمان پرسپولیس با جدایی علیپور مخالفت کرد و مبلغ رضایتنامه را برای جدایی او افزایش داد و در پایان، این بازیکن در پرسپولیس ماندنی شد.او در فصل ۹۸–۱۳۹۷ از بازیکنان موفق پرسپولیس بوده‌است و در فینال جام حذفی فوتبال ایران ۱۳۹۸ گل پیروزی و قهرمانی پرسپولیس را زد تا کمی بعد توسط مارک ویلموتس به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شود

مذاکرات خوبی با پرسپولیس داشتم و برمی‌گردم!

در مصاحبه با عادل فردوسی پور در برنامه فوتبال ۳۶۰ اعلام کرد آماده بازگشت به پرسپولیس است.

علیپور حضورش در فوتبال ایران و البته بازگشت به پرسپولیس را تایید کرده است و فصل آینده در نوکخط حمله سرخ ها به میدان خواهد رفت.

علی علیپور مهاجم سابق سرخ ها در پایان فصل به فوتبال ایران باز خواهد گشت. او چند فصل را در لیگ پرتغال حضور داشت و البته نتوانست آنچه که انتظارش را داشت رقم بزند. مهاجم گلزن و سابق پرسپولیس مذاکراتی با این باشگاه برای بازگشت داشته که دو طرف به توافقات خوبی هم رسیده اند تا از حالا یکی از مهم ترین خرید های سرخ ها برای فصل آینده مشخص شود.

علیپور حضورش در فوتبال ایران و البته بازگشت به پرسپولیس را تایید کرده است و فصل آینده در نوک خط حمله سرخ ها به میدان خواهد رفت.

علی علی پور گفت:

مذاکرات خیلی خوبی با پرسپولیس داشتم و انشالله برمی‌گردم./طرفداری

علی علیپور متولد ۲۰ آبان ۱۳۷۴ در قائم‌شهر، بازیکن فوتبال اهل ایران است. او هم اکنون برای پرسپولیس در پست مهاجم بازی می‌کند. این بازیکن در آخرین روز نقل و انتقالات نیم فصل ۱۳۹۳–۹۴ با قراردادی ۱٫۵ ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

او با تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. علی علیپور جوان‌ترین گلزن تاریخ شهرآورد تهران است.او آقای گل لیگ برتر خلیج فارس ۹۷–۱۳۹۶ شد. همچنین او در فینال جام حذفی فوتبال ایران ۱۳۹۸ گل پیروزی پرسپولیس را زد./تابناک

فوتبال حرفه ای

وی در سال ۱۳۹۲ به تیم راه آهن تهران پیوست و تجربه بازی در لیگ برتر ایران را کسب نمود بازیهای زیبای او نظر مسئولان تیم بزرگ پرسپولیس را به خود جلب کرد و در نهایت در سال ۱۳۹۴ به تیم محبوب پرسپولیس پیوست و در این تیم بسیار درخشید تا جایی که به کلیدی ترین بازیکن پرسپولیس تبدیل شد.

وی با گلزنی در دربی پرسپولیس و استقلال به محبوبیت فراوانی در بین هواداران پرسپولیس رسید و همچنین به خاطر سن کمی که داشت به عنوان جوان ترین گلزن تاریخ دربی انتخاب شد./بیتوته

علی علیپور مهاجم سابق سرخ ها در پایان فصل به فوتبال ایران باز خواهد گشت. او چند فصل را در لیگ پرتغال حضور داشت و البته نتوانست آنچه که انتظارش را داشت رقم بزند. مهاجم گلزن و سابق پرسپولیس مذاکراتی با این باشگاه برای بازگشت داشته که دو طرف به توافقات خوبی هم رسیده اند تا از حالا یکی از مهم ترین خرید های سرخ ها برای فصل آینده مشخص شود./ویستا

تیم ملی فوتبال ایران

 

علیپور برای نخستین بار توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی فراخوانده شد. او نخستین بازی ملی خودش را برابر تیم ملی فوتبال سیرالئون انجام داد. و بعد از مدتی دوری از تیم ملی، با درخششی که در بازی فینال جام حذفی داشت، توسط مارک ویلموتس برای بازی دوستانه برابر سوریه و کره جنوبی به تیم ملی دعوت شد. او در بازی با کره جنوبی در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ در دقیقه ۸۰ به جای کریم انصاری‌فرد وارد بازی شد

اخبارورزش
استقلالپربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید