ضربه محکم استقلالی ها به نیکبخت واحدی | برکناری نیکبخت واحدی و گزینه‌های جانشینی مربی استقلالی

بدون دیدگاه
 

علیرضا نیکبخت واحدی ستاره سابق تیم‌های پرسپولیس و استقلال که سرمربیگری تیم فوتبال شادکام مشهد را بر عهده داشت، از هدایت این تیم کنار گذاشته شد.

علیرضا نیکبخت واحدی از هدایت تیم فوتبال شادکام، نماینده مشهد در لیگ دسته‌سوم کنار گذاشته شد تا چهارمین سرمربی اخراجی روی نیمکت این تیم در جریان رقابت‌های فصل گذشته لیگ دسته‌سوم باشد.

{اخراج بچگانه خانی} آنها فصل پیش را با سعید خانی شروع کردند و درحالی‌که تیمشان در رتبه دوم جدول بود و با صدر فقط دو امتیاز فاصله داشت، یک‌باره با رفتاری غیرحرفه‌ای و بچه‌گانه سرمربی‌شان را مجبور به استعفا کردند.

{برکناری عجیب نیکبخت} سلفی‌ها و دوردورهای مدیران با سرمربی معروف آن‌قدر به کام این تیم شیرین بود که هیچ‌کس از کارنامه فنی نیکبخت در عرصه مربیگری صحبتی به میان نیاورد. با وجود این، پس از آن نیکبخت با تیم چندان بد هم نتیجه نگرفت، اما باز هم درحالی‌که شادکام در رتبه سوم جدول بود و با صدر فقط سه امتیاز فاصله داشت، یک‌باره مدیران شادکام تصمیمی عجیب گرفتند و سلبریتی پرسودشان را از کار برکنار کردند!

{مربیگری زوج کریم اسلامی و رضا ناصحی فقط در یک بازی} شادکامی‌ها پس از نیکبخت به سراغ زوج کریم اسلامی و رضا ناصحی رفتند؛ زوجی که حتی یک بازی هم دوام نیاوردند و سر تمرین با یکدیگر به اختلاف خوردند و نتیجه‌اش آن شد تا مدیران شادکام شبانه دست به دامان حسین بادامکی شوند. البته بادامکی فقط یک بازی روی نیمکت این تیم نشست و خیلی زود فهمید در این باشگاه راه به جایی نخواهد برد. پس از بادامکی با تصمیمی عجیب، باز کریم اسلامی روی نیمکت شادکام نشست تا این مربی در دو بازی پایانی فصل هدایت این تیم را به عهده داشته باشد.

{استفاده از مصطفی مهدوی‌کیا و بازگشت نیکبخت} شادکامی‌ها در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته‌سوم در اقدامی باورنکردنی تصمیم گرفتند امتیاز تیم بجنورد را که به مرحله اول سقوط کرده بود، بگیرند و برای هدایت تیمشان مصطفی مهدوی‌کیا را روی نیمکت نشاندند! شادکام نسخه مرحله اول لیگ دسته‌سوم با همین بازیکنان کنونی راه به جایی نبرد و تیم با سهمیه حفظ‌شده فصل قبل به مرحله دوم رفت و باز برای نیمکتش تصمیم جدیدی گرفت؛ تصمیمی خنده‌دار که برگرداندن علیرضا نیکبخت‌واحدی بود!

{برکناری دوباره نیکبخت} از درون اردوی شادکام خبر می‌رسد که بازیکنان رابطه چندان خوبی با نیکبخت نداشتند و آقای سرمربی هم که بیشتر یک بیزنس‌من است تا مربی، در کنار تمرینات نه‌چندان‌فنی تیم دنبال تبلیغات برای برندهای لباسش بوده است. نیکبخت، سرانجام با تساوی مقابل قراخیل از سوی مدیران کنار گذاشته شد.

{گزینه‌های جانشینی نیکبخت} با کنارگذاشتن نیکبخت، حالا یک‌دوجین نام کنار تیم شادکام مطرح می‌شود؛ از سیروس سنگچولی، رضا صاحبی، محمد آتی‌ترک و زکریا طهماسبی بومی بگیرید تا حسن اشجاری غیربومی.

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید