قلعه‌نویی پرسپولیسی ها را روی سر گذاشت/ استقلالی از حسادت دق کردند!

بدون دیدگاه
 

قلعه‌نویی پرسپولیسی ها را روی سر گذاشت/ استقلالی از حسادت دق کردند!

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: بازی برابر هنک‌کنگ برای ما مهم است چراکه باید در سید اول باقی بمانیم و این دیدار را دست‌کم نخواهیم گرفت.

امیر قلعه‌نویی در آستانه اعزام تیم ملی فوتبال ایران به هنگ‌کنگ، اظهار داشت:‌ در ابتدا باید از رسانه‌ها تشکر کنم چراکه در یک سال گذشته از تیم ملی حمایت کردند و عرق ملی خود را به خوبی نشان دادند. بعد هم باید در مورد بازی با ترکمنستان صحبت کنم که از چند جهت برای ما مهم بود. اول اینکه برای نخستین بار بود که ما ترکمنستان را در عشق‌آباد بردیم و جواز حضور در جام ملت‌های آسیا را گرفتیم. ۳ امتیاز آن بازی برای ما خیلی مه بود و سرگروه ماندیم.

وی ادامه داد: بازی با هنگ‌کنگ را هم با همین شرایط نگاه می‌کنیم چراکه باید در مرحله سوم گروهی در سید اول باقی بمانیم و بهترین‌ها را انتخاب کردیم تا در این سفر ما را همراهی کنند. دو بازی هنگ‌کنگ و ازبکستان برای ما بسیار مهم است و باید به نتایجی که می‌خواهیم دست یابیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: باید خدا را شاکر باشیم که جوان‌های خوبی داریم. بازیکنان جوانی که در اردوی قبلی دعوت شده بودند، پس از آن بازگشت به لیگ بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتند و عملا ما را سربلند کردند.

اخبارورزش
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید