توزیع بن معیشتی 1 میلیون تومانی برای این خانوارها | روش های دریافت بن معیشتی دولت + شرایط و جزئیات کامل

بدون دیدگاه
 

توزیع بن معیشتی 1 میلیون تومانی برای این خانوارها | روش های دریافت بن معیشتی دولت + شرایط و جزئیات کامل
رابط طرح شهید آرمان در منطقه ۱۳ تهران گفت: تعداد ۲ هزار و ۳۰۰ بن معیشتی به ارزش ۱۰ میلیون ریال از طریق مساجد میان نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام حسن‌زاده، رابط طرح شهید آرمان در منطقه ۱۳ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، با اشاره به اقدامات انجام شده طی دو ماهه اخیر، اظهار کرد: به عنوان یکی از برنامه‌های محوری در این مدت بازدید حضوری و نشست با مربیان مساجد انجام شده است.

وی اضافه کرد: این بازدیدها و نشست‌ها به منظور بررسی و رصد مجموعه‌های فعال بوده است که طی آن یک مسجد از طرح آرمانی حذف و پیشنهاد اضافه شدن سه مسجد به این طرح درحال بررسی است.

رابط طرح شهید آرمان در منطقه ۱۳ تهران با اشاره به برپایی چهار غرفه پذیرایی و فرهنگی در برنامه جشن ولادت امام رضا(ع) با حضور مساجد و دانش آموزان آرمانی، مطرح کرد: توسط این غرفه‌ها ۳ هزار پرس غذای گرم توزیع و برنامه‌هایی ازجمله مسابقه نقاشی، قرائت قرآن و اهدای جایزه برگزار شد.

وی با بیان اینکه مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جهت برگزاری جشن تکلیف به یکی از مساجد اختصاص یافت، عنوان کرد: همچنین مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال نیز جهت تهیه لباس سرود برای یکی دیگر از مساجد در نظر گرفته شد.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه ۴۰۰ نفر از دانش آموزان مدارس آرمانی در جشن روز دختر شرکت کردند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در این ایام روز معلم را داشتیم، آئین تقدیر از ۲۷۴ معلم منطقه ۱۳ با اهدای کارت هدیه توسط مساجد آرمانی انجام شد.

وی با بیان اینکه ۱۰ تیم در المپیاد ورزشی مساجد با عنوان جام آرمان شرکت کردند، تصریح کرد: همچنین تعداد ۲ هزار و ۳۰۰ بن معیشتی به ارزش ۱۰ میلیون ریال از طریق مساجد میان نیازمندان توزیع شد.

مسئول کانون های خدمت رضوی تبریز گفت:به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و شهادت شهید آیت الله آل هاشم ۹۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهر توزیع شد.

،روزنیک گفت: به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و شهادت شهید آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و به همت کانون خدمت رضوی شهید آیت الله آل هاشم و با کمک خیران و خادمیاران رضوی مسجد آقامیرعلی تبریز ۹۰ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۱۷۰ میلیون تومان تهیه و بین نیازمندان این شهر توزیع شد.

توزیع ۴۳۰ بسته معیشتی و کمک جهیزیه بین نیازمندان شهرضا
۴۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرضایی توزیع و ۳۰ کمک جهیزیه نیز به نوعروسان این شهرستان اهدا شد.

مرکزاصفهان؛مسئول خیریه آبشار عاطفه‌ها درشهرضا گفت: در رزمایش کمک مومنانه، ۴۰۰ سبد کالا شامل برنج، رب گوجه فرنگی، روغن و ماکارونی به ارزش ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بین مهر جویان تحت حمایت این خیریه توزیع شد.
زیبا یزدانی افزود: علاوه براین ۳۰ سری کمک جهیزیه شامل یخچال، فرش، اجاق گاز، پنکه، جاروبرقی و سرویس آرکوپال به ارزش ۳ میلیاردریال نیز به نوعروسان تحت حمایت خیریه اهدا شد.

اخباراقتصاد
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید