فوری/خبر مهم برای بازنشستگان | بازنشستگان منتظر این پیامک مهم باشند

بازنشستگان
بدون دیدگاه
 

فوری/خبر مهم برای بازنشستگان | بازنشستگان منتظر این پیامک مهم باشند
درپی دستور دکتر نمازی مدیر عامل آتیه سازان حافظ و پیگیری دکتر هوشنگ فولادی معاونت توسعه و مدیریت منابع،محتوای پیامک بانکی واریز هزینه‌های درمان بیمه‌شدگان این شرکت اصلاح شد.

هوشنگ فولادی با بیان اینکه دربسیاری ازمواقع بیمه‌ شده متوجه واریز هزینه درمان خود نمی‌شد و همچنان منتظر وپیگیر بود، گفت:به منظور اطلاع دقیق به بازنشستگان عزیز تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان آتیه‌ سازان حافظ از واریز هزینه‌های درمان خود،از این پس متن پیامک ارسالی از سوی بانک حاوی محتوای(شرکت آتیه سازان حافظ –هزینه درمان )خواهد بود.

وی افزود رویکرد مدیریتی دکتر نمازی در قبال شرکای اجتماعی رعایت اصل دو جانبه گرایی است به همین خاطر ایشان بارها تاکید داشتند که باید هر گونه موانع و مشکلی که در مسیر خدمت رسانی به بازنشستگان است حذف گردد و شعب آتیه سازان و نمایندگیها موظفند ضمن تکریم بازنشستگان اطلاع رسانی وآگاهی بخشی به بیمه شدگان را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

مدیر عامل آتیه سازان حافظ از پرداخت خسارت اسناد درمانی فروردین و اردیبهشت بازنشستگان کشوری تحت پوشش بیمه اکمل خبر داد .
دکتر نمازی گفت : با توجه به تغییر بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری از بیمه آتیه سازان حافظ به بیمه ملت ، لذا در راستای رفاه حال و رضایتمندی بازنشستگان کشوری که تحت پوشش بیمه اکمل آتیه سازان هستند طی نامه ای به مدیران شعب و نمایندگی های سراسرکشور دستور داده شد تا هزینه اسناد خسارت مستقیم بیمه شدگان اکمل از تاریخ اول فروردین لغایت پایان اردیبهشت سال جاری به مدت دوماه تا زمان سامان یابی ارائه خدمات توسط شرکت بیمه ملت ، به صورت علی الحساب ۶۰ درصد تعرفه بیمه اکمل پرداخت گردد تا خللی در ارائه خدمات به این عزیزان وارد نشود .

گفتنی است با توجه به ارائه خدمات کامل درمانی از جمله ، دارو ،ویزیت و دندانپزشکی به بازنشستگان کشوری توسط آتیه سازان حافظ در قالب بیمه اکمل ، این خدمت مورد استقبال و رضایتمندی گسترده بازنشستگان قرار گرفته و پیش بینی می‌شود در سال جاری بازنشستگان سایر دستگاه‌های اجرایی و دولتی نیز به بیمه اکمل بپیوندند .

یمه ملت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری می‌توانند تا پایان خردادماه سال جاری، اسناد هزینه‌های درمانی خود مربوط به ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون را به شعب و نمایندگان منتخب اعلام شده از سوی شرکت بیمه ملت ارائه دهند.

در اطلاعیه بیمه ملت آمده است: «به اطلاع بازنشستگان محترم صندوق بازنشستگی کشوری می‌رساند، با توجه به درخواست‌های مکرر و به منظور مساعدت بیشتر، مهلت ارائه اسناد هزینه‌های درمانی که پیشتر تا ۲۱ خردادماه اعلام شده بود، تا پایان خردادماه جاری تمدید شد.

لذا از کلیه بازنشستگان گرامی تقاضا می‌شود با استفاده از فرصت تعیین شده، نسبت به ارائه اسناد هزینه‌های درمانی خود به شعب و نمایندگان منتخب اعلام شده از سوی شرکت بیمه ملت اقدام کنند.

ساعت ارائه اسناد ۸ صبح الی ۱۴ و تاریخ‌های ارائه اسناد نیز ۷ خردادماه لغایت ۳۱ خرداد اعلام شده و این تمدید مهلت به منظور مساعدت به بازنشستگان و در پاسخ به درخواست‌های مکرر آنان انجام شده است.»

بر اساس گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، بازنشستگان می‌توانند جهت دریافت لیست نمایندگان منتخب و ثبت اسناد درمانی بیمه‌شدگان صندوق بازنشستگی کشوری به لینک زیر https://darman.mellatyar.app/home/damages مراجعه کنید.

معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: ۲۲ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد و ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات بیمه تکمیلی و بیمه عمر پرداخت شد.

سید مرتضی حسینی در مورد جزییات این پرداخت‌ها افزود: در هفته جاری مبلغ ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، مراکز دیالیز، مراکز پزشک خانواده و پزشکان طرف قرارداد پرداخت شد.

وی ادامه داد: در این مرحله از پرداخت‌ها، ۱۳۶۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها به همراه ۴۲۰ میلیارد تومان از مطالبات سه‌ ماه پزشکان طرف قرارداد پرداخت شد و مابقی مطالبات پزشکان را نیز پرداخت و به‌روزرسانی خواهیم کرد.

معاون برنامه‌ریزی، پشتیبانی و مالی سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین از پرداخت مطالبات مراکز دیالیز و مراکز پزشک خانواده به مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان خبر داد و در مورد مطالبات داروخانه‌ها در طرح دارویار افزود: تمامی مطالبات دارویی سرپایی تا پایان اردیبهشت ماه و مطالبات دارویی بستری تا پایان اسفند ماه نیز که رقمی بالغ بر ۸۵۰۰ میلیارد تومان و از تعهدات دولت است؛ به‌صورت مستقیم از طریق سازمان هدفمندی به حساب مراکز درمانی طرف قرارداد واریز خواهد شد.

حسینی افزود: تلاش ما در سازمان تأمین‌اجتماعی این است که بدهی معوق به مراکز طرف‌قرارداد نداشته باشیم و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اسناد بررسی و پرداخت شود. لذا در تلاشیم با به‌روز کردن بدهی‌های سازمان به مراکز دانشگاهی، این مطالبات را نیز در اسرع وقت پرداخت و تسویه کنیم.

معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین از پرداخت بیش از ۲ هزار میلیارد تومان دیگر از مطالبات بیمه تکمیلی و عمر بازنشستگان خبر داد.

حسینی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری، در راستای افزایش سرعت در پرداخت و خدمات‌رسانی بهتر، پرداخت‌های بیمه تکمیلی به شرکت‌های بیمه‌گر به‌صورت متمرکز خواهد بود.

وی افزود: در قرارداد کنونی کانون بازنشستگان با شرکت بیمه تکمیلی طرف قرارداد، سازمان تأمین‌اجتماعی ۵۰ درصد از تعهدات را با رقمی بالغ بر ۹ هزار میلیارد تومان در جهت رضایتمندی و رفاه حال بازنشستگان بر عهده گرفته است که امیدواریم بخشی از دغدغه‌های این قشر عزیز پاسخ داده شود.

اخباراقتصاد
بازنشستگانپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید