افزایش حقوق بازنشستگان چه شد؟ مدیرعامل تامین اجتماعی : بازنشستگان نگران نباشند

بدون دیدگاه
 

مدیرعامل تامین اجتماعی گفت: افزایش حقوق بازنشستگان براساس آنچه مصوب شده، پرداخت شد؛ اما اعتراضاتی نیز وجود داشته که در حال پیگیری است و بازنشستگان نباید نگران باشند.

یکی از موضوعاتی که از اواخر سال گذشته تا به امروز هنوز در صدر اخبار قرار دارد، افزایش حقوق بازنشستگان است؛ ماه چهارم سال نیز رو به پایان است و هنوز تکلیف حقوق بازنشستگان در سال۱۴۰۱ نهایی نشده است؛ وعده‌ها نیز در این باره پایان ندارد؛ یک روز می‌گویند افزایش ۱۰درصدی حقوق بازنشستگان، به کاری نمی‌آید و روز دیگر نیز می‌گویند حقوق بازنشستگان بیش از ۱۰درصد افزایش نمی‌یابد.

البته این افزایش ۱۰درصدی مربوط به همه نیست؛ حداقلی‌بگیران افزایش ۵۷درصدی داشتند که ماه گذشته بالاخره تعیین تکلیف و قرار شد تیر ماه و مرداد ماه، مابه‌التفاوت آن واریز شود؛ اما سایر بازنشستگان به حقوق خود معترضند؛ اقتصاد آنلاین در این راستا به گفتگو با میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی پرداخته تا آخرین وضعیت حقوق بازنشستگان را جویا شود.                                                     

مدیرعامل تامین اجتماعی درباره حقوق بازنشستگان به اقتصاد آنلاین گفت: ما حقوق بازنشستگان را براساس چیزی که مصوب شده، پرداخت کردیم و مابه‌التفاوت فروردین ماه هم این ماه پرداخت شده است. حقوق اردیبهشت ماه هم که مانده را نیز ماه بعد پرداخت خواهیم کرد.

وی در مورد اعتراضاتی که بازنشستگان به افزایش حقوق‌ها دارند، اظهار داشت: سایر سطوح، اعتراضی نسبت به موضوع داشتند که آن هم در حال پیگیری است که زمانیکه زمینه‌های قانونی آن فراهم شود، افزایش را براساس آنچه به ما گفته شده، انجام خواهیم داد و بازنشستگان نباید نگران باشند.

 

اخبارجامعه
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید