ایده ها و پیشنهادهای متفاوت و ساده برای دکوراسیون و دیزاین دیوار های خانه تان! 

بدون دیدگاه
 

به نقل از سایت وارونه :

با ایده ها و پیشنهادهای متفاوت و ساده برای دکوراسیون و دیزاین دیوار های خانه تان در خدمت شما هستیم. اگر دیوارهای خالی و بی روح خانه تان شما را آزار می دهد و ایده ای برای تزئین و دیزاین دیوارهایتان ندارید، این مطلب برای شماست، با ما همراه باشید.

1. قاب کردن روسری قدیمی و وینتیج

دکوراسیون و دیزاین دیوار های خانه

این ایده برای افرادی که نمی خواهند هزینه ای برای دکوراسیون و دیزاین دیوار های خانه شان خرج کنند عالی است. روسری های قدیمی طرح های بسیار پیچیده و جالبی دارند و می توانید از آنها به عنوان یک قاب استفاده کنید. انتخاب طرح های پیچیده باعث ایجاد تاثیر ویژوال بیشتر می شود. 

2. استفاده از قاب های سقفی

دکوراسیون و دیزاین دیوار های خانه

یک قاب سقف ارزان بخرید و به جای سقف آن را روی دیوارتان نصب کنید. می توانید خودتان آن را رنگ کنید و رنگی را انتخاب کنید که با دکوراسیون تان همخوانی داشته باشد.



3. طاقچه های ظریف چوبی

دکوراسیون و دیزاین دیوار های خانه

این ایده برای کسانی که دوست دارند جای همه چیز را بعد از مدتی عوض کنند عالی است. مدام می توانید روی این طاقچه ها تزئینات گوناگونی بگذارید. از کتاب گرفته تا مجسمه و گلدان های کوچک.

4. پوسترهای بزرگ

دکوراسیون و دیزاین دیوار های خانه

می توانید عکس خودتان، خانواده تان و یا تصویری که به آن علاقه دارید را با سایز بزرگ چاپ و روی دیوار نصب کنید. توجه داشته باشید که ترکیب رنگ و استایل آن با دکوراسیون تان هم خوانی داشته باشد.

5. آثار هنری غیر منتظره

دکوراسیون و دیزاین دیوار های خانه

برای دکوراسیون و دیزاین دیوار های خانه تان غیر منتظره و متفاوت انتخاب کنید، تابلویی به زبانی بخرید که اصلا آن را بلد نیستید. نقاشی های غیرمنتظره و متفاوت بخرید.



6. دیوار سبز

دکوراسیون و دیزاین دیوار های خانه

می توانید از گل های مصنوعی تابلویی درست کنید و یا از فروشگاه ها خریداری کنید و آن را به دیوار خانه تان نصب کنید. رنگ سبز به شما انرژی و امید خواهد بخشید.

7. استفاده از یک تقویم بزرگ

دکوراسیون و دیزاین دیوار های خانه

نصب یک تقویم بزرگ بر روی دیوار برای آشپز خانه و یا دفترکار شخصی ایده ی مناسبی برای دکوراسیون و دیزاین دیوار های خانه خواهد بود.

8. استفاده از دوچرخه

دکوراسیون و دیزاین دیوار های خانه

استفاده از دوچرخه برای دکوراسیون و دیزاین دیوار های خانه ؟؟؟ بله درست متوجه شده اید. به جای اینکه دوچرخه رنگی و زیبایتان در انبار یا در پارکینگ خاک بخورد آن را تمیز کنید، یک پایه ی چوبی مثل تصویر برایش درست کنید و به دیوار نصبش کنید. این ایده برای اتاق خواب مناسب است. 

در ادامه بخوانید:

دکوراسیون
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید