ثبت رکورد ۶۴ هزارمگاواتی در مصرف برق شبانه برای نخستین بار

بدون دیدگاه
 

ثبت رکورد ۶۴ هزارمگاواتی در مصرف برق شبانه برای نخستین بار

سخنگوی صنعت برق کشور از ثبت رکوردهای جدید در ساعات اوج مصرف شبانه خبر داد و تاکید کرد: اوج مصرف شبانه، شب گذشته برای نخستین بار به ۶۴ هزارمگاوات رسید.

به گزارش ایلنا، مصطفی رجبی مشهدی با اعلام این خبر گفت: طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی، افزایش دما پدیده غالب در کشور است و مصرف برق نیز، نسبت به روز گذشته ۵۰۰ مگاوات افزایش یافته که معادل مصرف برق دو استان خراسان شمالی و جنوبی و همچنین معادل یک نیروگاه بزرگ است.

وی ضمن درخواست از مردم جهت صرفه‌جویی در مصرف برق اظهار داشت: پیش‌بینی شده که در هفته جاری، همچنان دمای هوا افزایش پیدا کند و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه پیش‌رو، مصرف برق رکوردهای جدید را شاهد باشد.

سخنگوی صنعت برق کشور با بیان اینکه برای امروز پیش‌بینی شده، مصرف برق به حدود ۶۸ هزار مگاوات یا ۶۷ هزار و ۷۶۱ مگاوات برسد، تصریح کرد: با توجه به اینکه امشب، شب عید غدیر است و امکان نورافشانی وجود دارد، از هموطنان درخواست داریم که هم ایمنی را در این خصوص رعایت کنند و هم صرفه‌جویی در مصرف را مدنظر قرار دهند.

رجبی مشهدی ادامه داد: اوج مصرف شبانه، شب گذشته برای نخستین بار به ۶۴ هزارمگاوات رسید و هموطنان حتی با خاموش کردن یک لامپ از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۳ که اوج مصرف شبانه است، می‌توانند به صنعت برق کمک کنند.

انتهای پیام/

اخباراقتصاد
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید