وجود «مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها» اقدامی مثبت است

بدون دیدگاه
 

نماینده اقلیت مسیحیان ارامنه جنوب کشور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فی نفسه وجود مقام «مشاور رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی» اقدامی مثبت است، گفت: شاهد انجام پیگیری‌هایی از سوی مشاور رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی و حضور ایشان در مناطق مختلف بوده‌ام که همه این اقدامات را مثبت ارزیابی می‌کنم.

روبرت بگلریان در گفت‌گو با ایسنا با اشاره به عملکرد مشاور رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی اظهار کرد: فی نفسه وجود چنین مقامی اقدامی مثبت است و با توجه به شرایط کشور و نیازهای مختلف در حوزه‌های اقلیت‌های دینی و مذهبی حضور دستیاری از اهل سنت بسیار امیدوار کننده است.

وی گفت: در ابتدای انتصاب ماموستا دکتر عبدالسلام کریمی ملاقاتی با ایشان داشتم و مسائل خوبی مطرح شد؛ تلقی من این بود که ایشان در تلاشند تا از همه جوامع اقلیت‌های دینی کسب اطلاع کنند.

نماینده اقلیت مسیحیان ارامنه جنوب کشور خاطر نشان کرد: شاهد انجام پیگیری‌هایی از سوی مشاور رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی و حضور ایشان در مناطق مختلف بوده‌ام که همه این اقدامات را مثبت ارزیابی می‌کنم.

انتهای پیام

اخبارسیاسی
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید