رونمایی از تندیس سردار شهید سلیمانی در اراک+عکس

بدون دیدگاه
 

در این مراسم که امروز برگزار شد سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار با اشاره به اینکه امروزه حاج قاسم به عنوان نماد امید و استقامت در جهان اسلام تبدیل شده است، اظهار داشت: مهمترین دلایل پیروزی شهید سلیمانی در جهادهای مختلف حرکت هم‌سوی  ولایت و تبعیت محض از ولایت بوده است براین اساس در وصیت نامه خود تاکید زیادی به ولایت داشته بنابراین حرکت در مسیر بیانات و رهنمودهای ولایت رمز موفقیت در گام دوم انقلاب است.

وی افزود: فضیلت‌های اخلاقی حاج قاسم بی‌انتها است، شهید سلیمانی به معنای واقعی احیاگر اسلام و انسانیت و محصول ایمان و عمل صالح بود که در مقابل مومنان و دوستان بسیار متواضع و در مقابل دشمنان واقعی بسیار مستحکم و سخت ایستادگی می‌کرد.

رونمایی از تندیس.jpg۲

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی مکتبی انسان ساز است، گفت: شهید سلیمانی معرفت، هجرت، استقامت، سرعت و سبقت را در کنار اطاعت محض از ولایت فقیه قرار داد و این ویژگی‌ها وی را در همه ماموریت‌ها موفق گردانید و دستاوردهای زیادی برای امت اسلام خلق شد.

کریمی تصریح کرد: امروزه شهید سلیمانی متعلق به تمام مردم دنیا است و ارمغان این شهید عزیز عزت بخشی و سربلندی به امت اسلام است چراکه شهید سلیمانی با راه‌اندازی بسیج مردمی در جهان اسلام امت سازی کرد و الگوی انقلاب اسلامی را با تمام نقاط دنیا صادر نمود.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی مصداق اخلاص، صداقت و عمل صالح است خاطرنشان کرد: شخصیت حاج قاسم در همه جهات کامل بود چراکه در میدان‌های جهاد شخصیت او تکامل و معرفتش نسبت به خدا و ولی خدا استحکام پیدا کرد و درحقیقت شهید سلیمانی هم در زمان حیات و هم در زمان شهادت تسخیر کننده قلب‌ها است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه شهید سلیمانی در مکتب عاشورا تربیت شد عنوان کرد: وی با تاسی از سیره امامین انقلاب توانست جبهه مقاومت را شکل دهد و هسته‌های مقاومت را در دنیا راه‌اندازی کند،  حاج قاسم با تشکیل جبهه‌های مقاومت علاوه بر دور کردن تهدیدات دشمنان از کشور تمام راهبردهای آنها علیه امت اسلام را شکست مواجه کرد.

 

 

کریمی بیان کرد: این تندیس به معنای تکریم و تجلیل از قهرمان دنیا شهید حاج قاسم سلیمانی است و خوشبختانه مردم شهر اراک در مناسبت‌های مختلف ارادت قلبی خود را به شهید سلیمانی و مکتب ایشان به خوبی نشان دادند، بنده به عنوان خادم مردم در سپاه و بسیج از شورای کلانشهر اراک و شهرداری اراک و همه عزیزانی که برای تهیه و نصب تندیس شهید سلیمانی زحمت کشیدند تشکر و قدردانی می‌نمایم.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی محبوب همه آزادی خواهان است ادامه داد: امیدواریم این تندیس و فعالیت‌های اثرگذار فرهنگی و هنری بتواند شخصیت و مکتب شهید سلیمانی را برای نسل جدید و نسل‌های آینده به خوبی تبیین کند چراکه مکتب شهید سلیمانی در همه ابعاد راهگشا و کارآمد است و راهکار حل مشکلات است.

رونمایی از تندیس.jpg۳

تندیس سردار حاج قاسم سلیمانی در محل میدان مقاومت و زیرگذر فرمانده مقاومت حاج قاسم سلیمانی که چندماه گذشته توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در یک حرکت جهادی تکمیل و به بهره‌برداری رسید با حضور مسئولان ارشد استان مرکزی نصب شد.

 

اخبارجامعه
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید