تعصب عجیب وریا غفوری به استقلال / وریا همچنان طالب بازگشت به جمع آبی ها

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24، در پایان دیدار تیم‌های استقلال و فولاد، کاپیتان اسبق استقلالی‌ها مواضع تندی علیه مدیرعامل باشگاه پیشین خود گرفت و علیه سردار آجرلو صحبت کرد.

وریا غفوری، بازیکن تیم فولاد و کاپیتان فصل پیش استقلال در پایان دیدار تیمش روبروی هم‌تیمی‌های سابقش در میکسدزون ورزشگاه آزادی ایستاد و هر آنچه دل تنگش می‌خواست درباره اتفاقات پایان فصل قبل و به ویژه مدیرعامل استقلال گفت. او با ترسو خطاب کردن مصطفی آجورلو صحبت‌هایی که در این مدت در دلش مانده بود را بیان کرد.

وریا با این اقدام خود طرفداران استقلال را به یاد روزی انداخت که استقلال در اهواز و در هفته بیست و هفتم لیگ برتر گذشته به دیدار همین تیم فولاد رفته بود. آن روز غفوری پیراهن استقلال را به تن داشت و در قامت کاپیتان استقلال، صحبت‌های تندی را مطرح کرد. شایعه جدایی وریا غفوری از استقلال از همان زمان (اردیبهشت ماه سال جاری) بر سر زبان‌ها افتاد که البته در نهایت همین طور هم شد!

ظاهرا تقابل استقلال و فولاد برای وریا غفوری به فرصتی برای اظهارنظر درباره دغدغه هایش تبدیل شده و او قصد ندارد در این باره سنت شکنی کند و در دیدار هفته هشتم لیگ نیز تاب نیاورد و این بار درباره روز‌های تلخ جدایی‌اش از استقلال حرف زد.

اخبارورزش
وریا غفوری
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید