تصویر جدید عادل فردوسی پور در دانشگاه شریف

بدون دیدگاه
 
به گزارش خبرجو24، عادل فردوسی پور، مجری سابق برنامه نود در واکنش به اعتراضات در دانشگاه شریف و بستن سلف این دانشگاه، با حضور در ناهار دانشجویان متعرض واکنش نشان داد.
عادل فردوسی پور در مهر ماه ۱۳۵۳ در شهرآرا تهران زاده شد. وی اصالتاً اهل شهر رفسنجان در استان کرمان است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف است. عادل دوران دبستان را در مدرسه ذوقی گذراند و با وجود علاقه بسیارش به فوتبال از درسش دور نشد و دیپلم خود را از دبیرستان البرز با معدل ممتاز گرفت.
سرانجام در رشته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و تحصیلات خود را در همین رشته و دانشگاه تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه داد.
او در حال حاضر دانشجوی دکترای مدیریت رسانه دانشگاه تهران است. عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد او «پیش بینی نتایج مسابقات فوتبال با استفاده از تحلیل‌های رگرسیونی» بود. وی درس زبان تخصصی صنایع را در دانشگاه صنعتی شریف تدریس می‌کند.

زندگی خانوادگی عادل فردوسی پور

پدر عادل فردوسی پور از اهالی رفسنجان و کرمانی الاصل است. عادل فردوسی پور دوران دبستان را در مدرسه “ذوقی” گذراند. عادل فردوسی پور از همان زمان علاقه اش به فوتبال نیز نمود پیدا کرد، علاقه‌ای که بعد‌ها خانواده را نگران کرد. عادل فردوسی پور دوره راهنمایی را در مدرسه طالقانی گذراند و چهارسال دبیرستان را به مدرسه البرز رفت و با معدل ۱۸ دیپلم گرفت.
اخباربازیگران و هنرمندانورزش
عادل فردوسی پور
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید