استوری جدید مهدی قائدی / اولین واکنش جنجالی قائدی به حکم امیر نصر آزادانی

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ استوری جدید مهدی قائدی / اولین واکنش جنجالی قائدی به حکم امیر نصر آزادانی، مهدی قائدی در شرایطی به حکم امیر نصر آزادانی واکنش نشان داده است، که پیگیری ها خبر می دهند محکومیت بازیکن سابق تراکتور به اعدام صحت ندارد.

چرا که خبرگزاری برنا وابسته به وزارت ورزش اعلام کرده است تحقیقات پرونده امیر نصر آزادانی در دادسرا انجام و کیفرخواست برای وی صادر شده اما هیچ حکمی برای وی صادر نشده است.

با این حال در روزهای اخیر و بعد از اعلام خبر بازداشت امیر نصر آزادانی، اغلب بازیکنان مطرح فوتبال کشور با انتشار تصاویری از او حمایت و خواستار آزادی اش شده اند.

در همین خصوص مهدی قائدی مهاجم تکنیکی باشگاه استقلال هم از این قائده مستثنی نبوده و با منتشر کردن پیامی حمایت همه جانبه خودش از بازیکن سابق تراکتور را اعلام کرده است.

پیام احساسی مهدوی‌کیا برای یک زندانی/ اسطوره ایرانی حکم سنگین بازیکن سابق تراکتور را باور نمی‌کند!

کاپیتان پیشین تیم ملی کشورمان در استوری اینستاگرام خود از امیر نصر آزادانی حمایت کرد.

چند روزی است که گفته می شود امیر نصر آزادانی بازیکن سابق باشگاه تراکتور تبریز بازداشت شده و در انتظار حکم سنگین خود است. بازیکنان و پیشکسوتان بسیاری  تا کنون مانند سهراب بختیاری زاده، مسعود شجاعی، سیامک نعمتی، محمد نصرتی و…  به نحوی خواهان بخشش امیر نصر آزادانی شدند.

مهدی مهدوی کیا نیز با بیان خاطره‌ای از دوران اردوی تیم ملی نوجوانان در آلمان از نصر آزادانی حمایت کرد و از مسئولین مربوطه خواست تا در خصوص رای صادر شده برای این ملی پوش سابق تجدید نظر کنند.

اخبارورزش
مهدی قائدی
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید