خط و نشان مودریچ برای مسی!

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ سرمربی ایتالیایی رئال مادرید واکنش جالب به احتمال استراحت دادن به مودریچ باتوجه به فشار زیاد در جام جهانی داشت.

لوکا مودریچ در سن ۳۷ سالگی همچنان می درخشد و از بهترین بازیکنان فوتبال جهان در پست خود است.

مودریچ در جام جهانی عملکرد بسیار خوبی در ترکیب کرواسی داشته است و تیم او به نیمه نهایی راه پیدا کرد و چه در صورت پیروزی و چه باخت برابر آرژانتین هم یک بازی دیگر هم به میدان خواهد رفت.

مودریچ بلافاصله بعد از جام جهانی باید خود را به اسپانیا برساند تا در تمرین رئال مادرید برای دیدار برابر رایو وایکانو شرکت کند و این باعث شده تا گمانه زنی های درباره استراحت دادن به این بازیکن به وجود آید که آنچلوتی چنین چیزی را رد کرد.

سرمربی رئال مادرید در واکنش به این سوال که آیا به مودریچ استراحت خواهد داد، گفت: این خنده دار است. اصلا برای مهم نیست که مودریچ در جام جهانی در چند بازی به میدان خواهد رفت. به محض اینکه او به شرایط بازی برگردد در هر بازی از او استفاده خواهم کرد.مودریچ مانند یک قطعه صابون است که در آخرین مقدار باقیمانده از او استفاده خواهم کرد.

مودریچ ۳۷ سال سن دارد اما همچنان بسیار آماده و سرحال است. امروز روزنامه مارکا نوشت که باشگاه رئال مادرید قصد دارد که قرارداد این بازیکن کروات را حداقل یک فصل دیگر تمدید کند.

اخبارورزش
مسی
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید