پشت پرده بازگشت زودهنگام امباپه / همه چیز رسوا شد!

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ پشت پرده بازگشت زودهنگام امباپه / همه چیز رسوا شد! کیلیان امباپه تنها 72 ساعت بعد از فینال جام جهانی قطر که در آن بازی کرد به پاریس بازگشت و در تمرین‌های پی‌اس‌جی شرکت کرد. اما علت این بازگشت سریع امباپه به باشگاهش چیست؟

امروز تصاویری از پاریس منتشر شد که نشان از وارد شدن کیلیان امباپه به مجموعه تمرینی پاری سن ژرمن داشت. رسانه‌های فرانسوی گزارش کردند که این ستاره فرانسوی امروز در تمرین تیمش شرکت کرده است.

اما این اقدام امباپه باعث تعجب بسیاری از ناظران شد چرا که او تنها 72 ساعت پیش در قطر در فینال جام جهانی حضور داشت و با تیم ملی کشورش مقابل آرژانتین شکست خورد تا نتواند به جام قهرمانی دست پیدا کند. امباپه مثل دیگر ستاره‌های پاری سن ژرمن که در مراحل پایانی جام جهانی حضور داشتند حداقل 10 روز فرجه استراحت داشت ولی امروز تصمیم گرفت خودش را به تمرین پی‌اس‌جی برساند.

سایت گل می‌گوید از منابع نزدیک به باشگاه پی‌اس‌جی دلیل بازگشت زودهنگام امباپه را دریافته است. بر اساس این گزارش دلیل اول ستاره فرانسوی این بوده که او مایل است ناکامی فینال جام جهانی را هر چه زودتر فراموش کرده و به سرعت به ریتم مد نظرش برای درخشش در فوتبال باشگاهی برگردد.

بر اساس این گزارش امباپه روز دوشنبه این هفته با کریستوف گالتیه، سرمربی، و لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن دیدار کرده و به آنها گفت مایل است هر چه سریعتر به تمرین‌های تیم برگردد. باشگاه فرانسوی هم از این تمایل ستاره فرانسوی به گرمی استقبال کرده است. پاری سن ژرمن چهارشنبه هفته آینده اولین بازی خود در نیمه دوم فصل را مقابل استراسبورگ برگزار می‌کند. حضور دیگر ستاره‌های نامدار پی‌اس‌جی مثل مسی و نیمار در این بازی بعید به نظر می‌رسد.

اخبارورزش
امباپه
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید