تصویر جنجالی سحر قریشی با ظاهر متفاوت!

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ سحر قریشی این روزها تو دبی هستش و به نظر زندگی آرومی داره و کم کم از حواشی فاصله گرفته و دیگه خیلی آتیش نمی سوزونه البته خوب اوضاع و احوال این روزها و بحث سختی دسترسی به اینستاگرام هم مزید بر علت شده تا سحر قریشی کمی آروم بشینه. البته این سکوت و آرامش سحر ممکنه آتش زیر خاکستر باشه و خانوم یکدفعه منفجر بشه و با یه عکس یا ویدیو اینستا و مجازی رو بترکونه.

سحر قریشی این روزها تو دبی داره صورت خودش رو ترمیم می کنه و گویا قراره حسابی خوشگل بشه و دوباره از خانوم خط خطی به ملکه تبدیل بشه! برای این منظور سحر یه خانوم دکتر خیلی معروف و البته کلینیک خیلی گرون رو انتخاب کرده و هر چند روز یکبار میره اونجا تا با کمک دکتر و تزریق ژل و بوتاکس خودش رو بسازه.
سحر خانوم که چه قبل از رابطه با تتلو و زمانی که ایران بود چه تو اون تایمی که با تتلو وارد رابطه شده بود خیلی تو اینستاگرامش فعال نبود و نهایت کاری که می کرد منتشر کردن یک پست و یا یک استوری از فیلم آخرش بود اما حالا خانوم حسابی تو اینستاگرام فعال شده و راه به راه باکس سوال می زاره و داره سعی می کنه با هواداراش ارتباطش رو نزدیک و نزدیک تره کنه! سحر خانوم تو این قضیه اینقدر پیش رته که حالا اومده آقا پسری که خودش رو شبیه سحر کرده و خواسته ادای خانوم رو دربیاره رو هم استوری کرده و کلی هم با دیدن این ویدیو ذوقید

اخبارورزش
سحر قریشی
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید