پورحمیدی آماده عبور از بیرانوند + عکس جنجالی

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ پورحمیدی آماده عبور از بیرانوند + عکس جنجالی، حسین پورحمیدی دروازه‌بان آلومینیوم به دنبال رسیدن به صدر جدول بیشترین کلین‌شیت‌های لیگ برتر است.

حسین پورحمیدی در سومین سال حضورش در آلومینیوم اراک آمار بهتری در فاصله یک هفته مانده تا پایان دور رفت داشته و هشت بار در ۱۲ مسابقه دروازه خود را بسته نگه داشته و حالا این فرصت را دارد تا در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان دوباره به صدر جدول بیشترین آمار کلین‌شیت برسد.

پورحمیدی در شرایطی اکنون با یک کلین‌شیت کمتر نسبت به علیرضا بیرانوند در رتبه دوم جدول این رده‌بندی قرار دارد که یک بازی کمتر نسبت به گلر پرسپولیس انجام داده و مسابقه معوقه مقابل گل‌گهر سیرجان اجازه نداد او آمارش را بهتر کند.

دروازه‌بان آلومینیوم در تمرین امروز این تیم و زمین برفی اراک با روحیه بالایی زیر نظر اشکان نامداری، مربی گلرهای تیمِ سید مهدی رحمتی کار کرد و نشان داد آماده است تا دوباره دروازه‌اش را بسته نگه دارد و در دیدار پیش رو مقابل نفت مسجدسلیمان عملکرد موثری برای موفقیت تیمش داشته باشد.

پورحمیدی در دیدار مقابل صنعت نفت، مس رفسنجان و ۶ مسابقه پیاپی برابر سپاهان، ملوان انزلی، پیکان، مس کرمان، استقلال و نساجی مازندران دروازه خود را بسته نگه داشت و بازی آینده آلومینیوم با نفت مسجدسلیمان بهترین فرصت است این گلر به عدد ۹ کلین‌شیت برسد.

اخبارورزش
بیرانوندپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید