سیدجلال حسینی هم به سیم آخر زد / حمایت قاطع از علی دایی / عکس

بدون دیدگاه
 
به گزارش خبرجو24؛ سید جلال حسینی کاپیتان سابق پرسپولیس با انتشار یک پیام و تند و تیز در صفحه شخصی اینستاگرام اش به منتقدان علی دایی و‌ یحیی گل محمدی تاخته است.

در طول روزهای گذشته حواشی پیرامون توهین و تمسخر دو ستاره سابق تیم ملی فوتبال واکنش های متفاوتی را در فضای مجازی پی داشته است.

چرا که تمسخر مجری ویژه برنامه شب یلدا درباره یحیی گل محمدی و همچنین اظهارات جنجالی کارشناس شبکه افق علیه علی دایی موجی از انتقاد و اعتراض را روانه این دو کارشناس کرده است.

با این وجود و بعد از این اتفاق ها اغلب چهره های مطرح کشور با انتشار پیام هایی از اسطوره های فوتبال ایران حمایت گسترده ای کرده اند.

در همین ارتباط اکنون سید جلال حسینی کاپیتان سابق پرسپولیس در پیامی تند و تیز خطاب به منتقدان این دو پیشکسوت فوتبال نوشت:

بعضی یاد گرفته اند با تخریب دیگران خود را بزرگ کنند. جلب توجه به هر قیمتی عمل انسانی نیست

حمله سید جلال به منتقدان یحیی گل محمدی و علی دایی

کسی که به علی‌ دایی حمله کرده را یک هفته در اختیار من بگذارید

یکی از مربیان فوتبال کشورمان برای اثبات سختی های فوتبال پیشنهاد کرد فردی که از علی دایی انتقاد کرده دو هفته زیر نظرش تمرین کند.

مهدی پاشازاده از جمله مربیان فوتبال کشورمان در گفتگو با خبر ورزشی، در این باره که چه صحبتی با فردی که درباره علی دایی گفته او کار خاصی نکرده و فقط چون قدش بلند بوده توپ به سرش خورده و گل زده اظهار داشت: « من از این آقا دعوت می کنم بیاید و دو هفته با من تمرین کند».

 وی افزود: « اگر توانست به پایان هفته اول برسد و طاقت تمرینات فوتبال را داشت و بلایی سرش نیامد همه حرف هایش را قبول می کنم».

اخبارورزش
پربازدیدعلی دایی
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید