کنایه جالب مربی اتلتیکو به مسی

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ دیه‌گو سیمئونه تایید کرد که با لیونل مسی، بارسلونا تیمی خطرناک‌تر بود و همواره در بازی‌ها شانس اول پیروزی محسوب می‌شد.دیه‌گو سیمئونه تایید کرد که با لیونل مسی، بارسلونا تیمی خطرناک‌تر بود و همواره در بازی‌ها شانس اول پیروزی محسوب می‌شد.

فردا شب در ورزشگاه متروپولیتانو، اتلتیکومادرید از هفته 16 لالیگا میزبان بارسلوناست. اتلتیکو با 27 امتیاز در رده چهارم قرار دارد و بارسلونا با یازده امتیاز بیشتر صدرنشین است. اتلتیکو اگر می‌خواهد همچنان شانسی برای قهرمانی داشته باشد، باید از این بازی دست پر خارج شود.

دیه‌‌گو سیمئونه، مربی اتلتیکو، در نشست خبری این بازی گفت:

از زمانی که مربی اتلتیکو هستم، هر بازی برای من مثل یک فینال و بسیار مهم است. فردا برابر بارسا نیز شرایط یکسان است و برابر هوادارانمان به دنبال پیروزی هستیم. هر بازی یک فرصت جدید برای نشان دادن توانایی‌هایمان محسوب می‌شود.

سیمئونه ادامه داد:

بعد از بارسا، باید برابر آلمریا قرار بگیریم که آن هم یک فینال است. بازی بعد از آن هم به همین ترتیب. از نظر من، بازی بزرگ‌تر همیشه بازی بعدی است. بارسا شرایط بسیار خوبی در لالیگا دارد و تیمی است که بیشترین ملی‌پوش را در جام جهانی داشت. ژاوی ایده‌های روشنی دارد و بارسای او خیلی خوب بازی می‌کند. چالش جذاب و دشواری برابر هم خواهیم داشت.

سیمئونه در پاسخ به این سؤال که بارسا بدون لیونل مسی به ترسناکی گذشته نیست، گفت:

مسی در هر تیمی که باشد، در آن تعیین‌کننده است. حالا می‌خواهد تیم ملی آرژانتین باشد یا بارسا و پی‌اس‌جی. بازیکنی با خصوصیات فنی مسی باعث می‌شود شانس پیروزی بیشتری داشته باشید. وقتی من در جام جهانی کنار مارادونا بازی می‌کردم، با وجود اینکه دیه‌گو دیگر سن بالایی داشت، باز هم حس می‌کردیم شانس پیروزی بیشتری داریم و به‌سختی شکست خواهیم خورد. همیشه این‌گونه است که با بهترین بازیکنان دنیا راحت‌تر پیروز می‌شوید.

دیه‌گو سیمئونه در مورد شرایط ژوائو فلیکس گفت:

این بازی نه تنها بهترین فرصت برای ژوائو، که برای همه تیم است. تیم در حال رشد است و بازی به بازی بهتر می‌شود. برای اینکه فردا پیروز شویم، قطعا به درخشش ژوائو و دیگر بازیکنان نیاز داریم.

اخبارورزش
پربازدیدمسی
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید