کارشناس مدیرعامل پرسپولیسی، استقلال و داوری را متهم کرد!

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه داور نتیجه بازی را عوض کرد، گفت: سریال اشتباهات داوری علیه تراکتور باید تمام شود. هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور، در خصوص بازی مقابل استقلال تهران، با بیان اینکه تراکتور بازنده سربلند است، اظهار داشت: همچون بازی هفته گذشته، امروز نیز فوتبال چشم‌ نوازی بازی کردیم؛ تراکتور خیلی پیشرفت کرده و یکی از بهترین تیم‌های ایران است. بار دیگر از تمامی اعضای تیم بابت این فوتبال زیبا تشکر کرده و به آنان خسته نباشید می‌گویم.

وی با انتقاد از عملکرد داور بازی، بیان کرد: چرا داور اهل تهران برای بازی یک تیم تهرانی انتخاب کرده‌اند؟ بلافاصله بعد بازی با آقای افشاریان صحبت کرده و گلایه کردم. امسال اشتباهات داوری علیه تراکتور بیش از اندازه بوده و بارها باشگاه این موضوع را پیگیری کرده و من نیز تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا این موضوع برای همیشه حل و فصل شود. البته چاره حل بخش عمده‌ای از اشتباهات داوری در فوتبال ایران، VAR است و تا زمانی که این تکنولوژی به فوتبال ایران اضافه نشود شاهد ادامه این دور باطل خواهیم بود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور با تمجید و قدردانی از عملکرد بازیکنان تیم خاطر نشان کرد: تیم ما در دو بازی پشت سر هم مقابل استقلال، سه گل در جریان بازی به ثمر رسانده، این در حالی است که تیم حریف دو گل از طریق پنالتی زده است و همین موضوع نشان از برتری مطلق تراکتور دارد.

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید