خبر تازه درباره مهدی قائدی / ستاره ریز نقش از همسرش جدا شد؟!

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ خبر تازه درباره مهدی قائدی / ستاره ریز نقش از همسرش جدا شد؟!

از هفته های گذشته شایعات عجیبی پیرامون ستاره باشگاه استقلال در برخی رسانه ها و همچنین کاربران فضای مجازی منتشر شده است.

خبر بازداشت مهدی قائدی در یک جشن مختلط و شائبه جدایی او از همسرش ستاره معصومی از شایعاتی بود که این خانواده پرحاشیه با آن مواجه شدند.

همچنین نیمکت نشینی این بازیکن در استقلال و عملکرد ضعیف اش در این فصل سبب شد که حتی اغلب طرفداران اش دلیل افت او را صحت این شایعات معنا کنند.

اما ساعاتی پیش این بازیکن جوان استقلال بالاخره سکوت اش را شکست و با انتشار تصویری از همسرش در صفحه اینستاگرام اش به این شایعات واکنش نشان داده است.

او با منتشر کردن تصویری عاشقانه در برف از خودش و ستاره معصومی به او ابراز علاقه کرده و به تمامی اخبار مرتبط به جدایی شان پایان داده است.

واکنش مهدی قائدی به نیمکت نشینی؛ جای من داخل زمین است!

به گزارش طرفداری، مهدی قائدی که در هفته های گذشته حواشی عجیبی را تجربه کرده است، با تصمیم ساپینتو در بازی با تراکتور نیمکت نشین شد تا پیمان بابایی، ارسلان مطهری و کوین یامگا خط حمله آبی ها را تشکیل بدهند.

با این حال نمایش ضعیف خط حمله استقلال باعث شد تا قائدی از دقیقه 74 وارد زمین شود، او در وقت های اضافه بازی و در شرایطی که استقلال با نتیجه یک بر صفر از تراکتور عقب بود، مهارتش را در گرفتن پنالتی نشان داد و از این روش توانست 2 پنالتی برای تیمش بگیرد و استقلال را یک نفره از فشار انتقادها خارج کند.

تردیدی نیست که مهدی قائدی از مهمترین استعدادهای فوتبال ایران است که اگر زندگی حرفه ای تری داشته باشد، می تواند بهتر پیشرفت کند و حتی برای جام ملت های آسیا به تیم ملی هم برسد.

اخبارورزش
پربازدیدمهدی قائدی
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید