حکم فیلم گرفتن از کشف حجاب و ارسال فیلم برای رسانه‌های معاند اعلام شد

بدون دیدگاه
 

این روز‌ها شاهد انتشار فیلم‌هایی از بدحجابی و یا برخورد با آمران به معروف در شبکه‌ها و رسانه‌های معاند هستیم. فیلم‌هایی که توسط عده‌ای از شهروندان نا‌آگاه تهیه شده و برای معاندان ارسال می‌شود.

موضوع بازداشت و یا برخورد با این افراد هم در روز‌های اخیر مطرح می‌شود و برخی این کار را بر خلاف قوانین کشور می‌دانند در حالی که طبق قانون هرگونه همکاری با دشمنان و شبکه‌های معاند اعم از ارسال فیلم علیه نظام جمهوری اسلامی از بی‌حجابی و … مشمول مجازات براساس ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی است.

حجت‌الاسلام سیدعلی خان‌محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور درباره فیلم گرفتن از کشف حجاب و برخورد با آمران به معروف گفت: در این راستا هرگونه همکاری و همچنین فیلم‌گرفتن در رابطه با کشف حجاب بگیرند و یا اتفاقاتی که علیه نظام است مشمول ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی خواهند بود و بین یک تا ۱۰ سال حبس برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. البته این موضوع فقط در حوزه کشف حجاب نیست، بلکه هر فیلمی که علیه نظام جمهوری اسلامی باشد و برای این خانم ارسال شود، مشمول این ماده خواهد بود.

وی با بیان اینکه از همه شهروندان عزیز می‌خواهیم در دام عناصر خود فروخته‌ای، چون مسیح علی‌نژاد نیفتند، گفت: این افراد دشمنان ملت هستند و برای مقابله همه جانبه با تمامیت ارضی کشور و ایجاد تفرقه و دوقطبی بین آحاد مردم هستند و دشمن قسم خورده ما هستند.

سخنگوی ستاد امر به معروف ادامه داد: با توجه به اینکه معصومه علی‌نژاد معروف به مسیح علی‌نژاد از سال ۲۰۲۱ عضو سرویس اطلاعاتی آمریکا CIA است و البته علی‌نژاد در سال‌های قبل هم با سرویس اطلاعاتی انگلیس MI۶ همکاری داشته، پس لازم است مردم بدانند با چه کسانی طرف هستند و آن‌ها منافعشان ایجاب می‌کند که مردم را فریب داده و آن‌ها را مقابل هم قرار دهند.

حجت‌الاسلام خان‌محمدی با بیان اینکه این عناصر خبیث همانانی هستند که نامه نوشتند که تحریم‌ها تشدید شود و به کودکان سرطانی هم رحم نکردند و نمی‌کنند. این‌ها همان‌هایی هستند که نامه نوشتند که به ایران حمله نظامی شود. این‌ها از ایجاد اختلاف و دوقطبی دلار‌های زیادی دریافت می‌کنند.

ما خوب می‌دانیم بودجه‌های میلیون دلاری شبکه‌های معاند و ضد انقلاب توسط چه مجموعه و کشور‌های تأمین می‌شود. آن‌ها همانی هستند که در جریان حوادث آبان‌ماه مردم را تشویق به اقدامات خرابکاری و ایجاد آشوب می‌کردند. پس ضروری است، مردم عزیزمان با هوشیاری بیش از بیش هجمه‌ها و اقدامات خصمانه و فضا سازی‌های جریان‌های معاند را خنثی کنند./ فارس

اخبارجامعه
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید