اعتراض معلمان به رتبه بندی ها ادامه دارد

3 دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ خبر صدور احکام رتبه بندی ۲۸۰ هزار معلم در روزهای گذشته منتشر شد. معلمان همچنان نسبت به رتبه های دریافتی خود معترض هستند.

سحر سادات زمانی؛ چند خفته ای است که اخبار رتبه بندی معلمان سرو صدای بسیاری به پا کرده و بسیاری از فرهنگیان نسبت به رتبه های دریافتیشان معترض هستند. در ادامه تعدادی از نظرات مخاطبان اینتیتر را درباره فرایند رتبه بندی معلمان میخوانیم.

یک مخاطب درباره رتبه بندی ها می گوید: با توجه به نزدیک شدن ایام عید نوروز ،فعلا در مورد احکام رتبه حرف میزنن،خبری از پول نیست.آخرشم باز یه پول علی الحساب میدن میگن بمونه بعد عید. رتبه یعنی انتظار .با توجه به گرانی های اخیر رتبه هیچ دردی دوا نمیکنه.

مخاطب دیگر با اعتراض به رتبه دریافتی اش نوشته: باسابقه ۲۵ سال رتبه ۱ اول گفتند به سابقه و مدرک بستگی داره حالا میگن به مستندات و مدارک.

عادل می گوید: سلام بنده هم معلمی با ۳۱سال سابقه هستم امسال بخاطر این رتبه بندی استمرار زدم حالا برای من هم تو سایت زده رتبه تعلق نمی گیره.

رضا نوشته است: باسلام.وقتی که دولت حقوق سایر کارکنان دولت رو بدون داستان رتبه بندی افزایش میده متناسب با تورم جامعه ،مشخص میشه که معلمی در جامعه ما هیچ جایگاهی نداره متاسفانه!!ما منکر زحمات سایر ارگانها نیستیم ولی بحث اینه که اگر معلمین هم تحت قانون خدمات کشوری هستن این بام ودوهوا چه معنی داره!؟دوسال کرونا باید درس خوبی برای دولت و جامعه باشه که آموزش و پرورش چه جایگاهی داره ولی متاسفانه وقتی نخوایم ببینیم وبشنویم کاری نمیشه کرد .با توجه به تورم حال حاضر در جامعه کاش مسوولین یک ماه با حقوق معلمی سپری میکردن که …..

محمد می گوید: باسلام همه دوستانی که در این سامانه نظر داده اند همه به درستی به موضوعاتی نظیر ناعدالتی اشاره کرده اند.به نظرم قبل از اجرای اصلی طرح به مدرک سابقه ارزشیابی و ضمن خدمت توجه زیاد بشود و به بارگزاریهای که توسط فرد انجام گرفته با دقت زیاد توجه شود چرا که خیلی از انها جعلی هستند.اگر توجه نشود واقعا ظلم به افراد زیادی میشود.

غلام حیدر قدیمی نوشته است: با سلام احتراما اینجانب غلام حیدر قدیمی با ۳۱ سال سابقه خدمت در رتبه بندی خطا نشان میدهد استدعا دارم در این مورد بررسی صورت گیرد با تشکر.

اخباراقتصاد
پربازدیدرتبه بندی
 

3 دیدگاه. Leave new

  • الیرزا
    18/02/2023 19:39

    من هم با۳۳سال سابقه رتبه ۲ آوردم در حالیکه دانش آموزانم که همکارشدیم رتبه اونا دوسه رده بالاتره .این چه عدالتیه توروخدا.

    پاسخ
  • ناشناس
    20/02/2023 16:18

    لطفابرای بارگذاری مدارک ومستندات جامانده درسامانه فرصت مجدد داده شود .خیلی ازهمکاران آشنابه مراحل بارگذاری نبودندومتضررشدند

    پاسخ
  • دیوان عدالت شکایت کنید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید