نقشه یحیی برای شکست تراکتور! / چالش پرسپولیس در مقابل خمز کاربلد

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24، پرسپولیس فردا در تبریز مقابل تراکتور بازی سختی خواهد داشت. تراکتوری که با آمدن خمز احیا شده و در اندیشه قهرمانی در لیگ است.

بازیهای لیگ برتر به روزهای حساسی رسیده است و مدعیان لیگ به ویژه پرسپولیس فردا میهمان تراکتور خواهد بود. تراکتور بعد از آمدن خمز اسپانیایی کاملا احیا شده و بهترین تیم نیم فصل دوم به لحاظ کسب امتیاز هستند. آنها ۵ هفته نباخته اند و با ۲۷ گل یک گل هم از پرسپولیس بیشتر زده اند. تراکتور با ۳۶ امتیاز فعلا در رده پنجم لیگ قرار گرفته اند اما پیروزی در این بازی می تواند امید آنها برای قهرمانی در لیگ را زنده کند.

هوادارن تراکتور نمی توانند این بازی را از نزدیک ببینند و این بازی با رای کمیته انضباطی بدون تماشاگر برگزار می شود و این موضوع به نفع پرسپولیس است. علاوه بر این تراکتور ۲ ستاره خود یعنی هاشم نژاد و هادی محمدی را در اختیار ندارد. خمز در بازیهای اخیر نشان داده است که مربی باهوشی است و بازیکنانش را طوری توجیه کرده است که تا آخرین ثانیه بازی برای پیروزی تلاش می کند. و در این فصل بیشتر گلهای تراکتور در دقایق آخر بازی به ثمر رسیده است و این دقایق به «تراکتور تایم» معروف شده است.

گل زدن به پرسپولیس کار بسیار سختی است، شاگردان یحیی در این فصل فقط ۹ بار دروازه شان باز شده است و تقابل خط دفاع این تیم با خط حمله آتشین تراکتور دیدنی خواهد بود. پرسپولیس در نیم فصل دوم شرایط پرنوسانی داشته است هر چند خط حمله آنها با اضافه شدن آل کثیر بهتر از قبل شده است.

این بازی به نوعی سرنوشت قهرمانی این ۲ تیم را مشخص خواهد کرد. با توجه به امتیازات ۲ تیم در جدول لیگ نتیجه این بازی تعیین کننده است به طوری که در صورت شکست پرسپولیس و پیروزی استقلال و سپاهان می تواند کار پرسپولیس برای قهرمانی را دشوار کند و بالعکس پیروزی شاگردان یحیی می تواند آنها در کورس قهرمانی نگه دارد و در صورت لغزش سایر مدعیان آنها را در شرایط مناسب برای قهرمانی قرار دهد. پیروزی تراکتور در این بازی می تواند دوباره آنها را در جمع مدعیان قهرمانی قرار دهد و با توجه به پیروزی آنها مقابل استقلال در نیم فصل دوم بازیهای به مراتب آسانی نسبت با سایر مدعیان در لیگ دارند.

ورزشاخبار
پربازدیدیحیی
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید