سهام عدالتی ها پولدار شدند / 2 راهکار برای جاماندگان سود سهام عدالت

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ سهام عدالتی ها پولدار شدند / 2 راهکار برای جاماندگان سود سهام عدالت

واریز مرحله دوم سود سهام عدالت عملکرد سال مالی 1400 شرکت‌ها از روز پنج‌شنبه آغاز شد. سود سهام عدالتی که به گفته مسئولان، بدعهدی برخی از شرکت‌ها سبب شد در دو مرحله واریز شود. مرحله اول واریز سود 30 آذر بود. اما واریز مرحله دوم سود سهام عدالت با مرحله اول یک تفاوت داشت؛ این سود همراه با سود شرکت‌های غیربورسی سهام عدالت واریز شده است.

بر این اساس از کل مبلغ واریزشده توسط شرکت مذکور، مبلغ 255 هزار تومان برای سهامداران یک میلیون تومانی و مبلغ 135 هزار تومان برای سهامداران 532 هزار تومانی، مربوط به سود واریزشده توسط سازمان خصوصی‌‌سازی است. واریز سودی که حدود 48 ساعت زمان خواهد برد.

همچنین سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد: افرادی که مشکلات حسابی دوره‌های قبل خود را رفع کرده بودند علاوه‌بر این سود، مبالغ (سود) دیگر دوره‌های قبل را هم دریافت خواهند کرد.

تکلیف افرادی که سود دریافت نکردند

اما سود سهام عدالت ممکن است برای برخی از مشمولان واریز نشود که پیش از این حسین قشمی، مدیر پرداخت سود سپرده‌گذاری مرکزی گفته بود: شماره شبای نامعتبر، حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضا)، ارزی و بلندمدت از مهم‌‌ترین دلایلی است که باعث می‌شود سود به حساب سهامداران سهام عدالت واریز نشود.

اما افرادی که سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده‌اند بنا بر اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی می‌توانند با مرکز تماس سپرده‌گذاری مرکزی با شماره 1569 تماس گرفته یا به سامانه سهام عدالت و سامانه ذی‌نفعان مراجعه کنند.

اخباراقتصاد
پربازدیدسود سهام عدالت
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید