تمایل این زنان به خیانت / نشانه‌ها را بدانید!

2 دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ تمایل این زنان به خیانت / نشانه‌ها را بدانید!

در گذشته بیشتر خیانت ها از جانب مردان بود و خیانت مردان رایج تر بوده اما متاسفانه امروزه خیانت زنان افزایش چشمگیری داشته . خیانت از ناشایست ترین اعمالی است که هر زن شوهر داری می تواند به آن مرتکب شود و آسیب های جبران ناپذیری به خانواده خود بزند .

دلایل خیانت زنان چیست ؟ حتما شما هم از خودتان پرسیده اید چرا زن ها خیانت می کنند یا حتی با خواندن عنوان این مطلب از خود بپرسید آیا واقعا زن ها نیز خیانت می کنند؟ شاید کسی از میان شما چنین تجربه ای دارد. با همه این ها باید گفت بله، زنان با وجود داشتن روحیه لطیف و مهربان؛ نیز خیانت می کنند. در این مطلب به دلایل خیانت زنان و تمایل آنان به این کار پرداخته ایم. این که چرا زن ها خیانت می کنند؟

دلایل خیانت زنان

رابطه جنسی ناکافی

اگر روزهای زیادی را از همسر خود دوری کنید، به او فرصت ابراز علاقه و احساساتش را ندهید. ممکن است برخی از آن ها برای پر کردن جای خالی همسرشان به دنبال شریک عاطفی دیگری بگردند.

“دختران بد”

برخی از دختران که به پایداری و وفاداری به شریک عاطفی باور و عادت ندارند، دست به خیانت می زنند. فقط به این دلیل که نمی توانند بدون خیانت کاری انجام دهند، خیانت می کنند.

عزت نفس پایین

کاهش عزت نفس به دلیل یکنواختی یک رابطه سبب می شود زنان به دنبال رابطه ای دیگر باشند. تا در آن رابطه جنسی کافی برای تقویت عزت نفس خود را فراهم کنند.

دلایل خیانت زنان؛ انتقام از اشتباهات مرد

این در مورد تنها انتقام از خیانت شریک زندگی نیست. بلکه او به خیانت می کند چون فکر می کند در حال گرفتن انتقام از اشتباهات گذشته همسر خود است. اشتباهاتی که توسط زن ها بزرگنمایی می شوند.

دلایل خیانت زنان؛ عدم صمیمیت

رفاه اقتصادی و پول دل زنی را که بیش تر به دنبال صمیمیت و محبت است را پر نمی کند. وقتی او محبت و صمیمیتی را که به دنبالش می گردد را کنار شما پیدا نکند، سراغ دیگری می رود.

وقتی حس کنند کنار گذاشته شده اند

اگر توجه خود را از همسر یا شریک عاطفی خود بردارید و نادیده اش بگیرید به دنبال شخص دیگری خواهد رفت. او شیفه کسی می شود که به او توجه می کند و به او ارزش می دهد. این جا است که به هر قیمتی آن را از شخص دیگری طلب خواهد کرد. کنار گذاشته شدن چیزی است که زنان نمی توانند آن را بپذیرند.

کمبود احساسات

هنگامی که یک زن متوجه می شود که یک رابطه در حال از دست دادن هیجانات و ارتعاشات عشقی است، شروع به ابراز احساسات به شخص دیگری می کند.

یکنواختی در رختخواب

یک اتاق خواب خسته کننده و کسل کننده، با همان چیزهای قدیمی، اغلب یکی از دلایلی است که زنان خیانت را انتخاب می کنند. میل به ماجراجویی و تجربه های جدید یک جاذبه اجتناب ناپذیر در درون آن ها است.

استراتژی جداسازی همسرتان از خود

گاهی شاید شما برای تنبیه او محل خواب خود را ترک می کنید گاهی حتی برای مدتی با او مانند بیگانه رفتار می کنید. اگر او فکر کند دیگر شما را کنار خود ندارد یا به او توجه نمی کنید، به سراغ خیانت می رود. زیرا فکر می کند دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد.

دلایل خیانت زنان؛ انتقام

هر که به او خیانت شده است حق دارد خیانت کند. بله این جمله ای است که از بسیاری ها خواهید شنید. اگرچه ممکن است منظور این جمله دقیقا همین نباشد. اما برخی از زنان که مورد خیانت قرار گرفته اند، ترجیح می دهند با خیانت بر این درد غلبه کنند.

زنانی که بیش‌تر در معرض خیانت هستند یا تمایل بیش‌تر به خیانت دارند:

زنانی که مردان زیادی در اطراف خود دارند

کسانی که دوستان نااهل دارند

زن هایی که نیاز به توجه دارند

زنان مادی گرا

آن هایی که سکس را بیان‌گر زنانگی می دانند

زنانی که عاشق خطر و ماجراجویی هستند

خانم هایی که از یک رابطه زود خسته می شوند

زنانی که توسط شریک زندگی خود مورد خیانت قرار گرفته اند

زنانی که تمایل به خیانت دارند

کسانی که دوست دارند در مرکز توجه باشند

زنان معتاد به مواد مخدر یا الکل

خانم هایی که عاشق سرگرمی و تفریح هستند

کسانی که به رابطه جنسی معتاد هستند

زنانی که تجارب جنسی زیادی دارند

آن هایی که قبلا بدون فاش شدن خیانت کرده اند

کسانی که بیش از حد منیت دارند

زنانی که سکس را یک بازی می بینند

و خانم هایی که از عزت نفس پایین رنج می برند

تشخیص خیانت زن

در صورتی که احساس شک و تردید نسبت به همسر خود دارید ، نباید او را مورد قضاوت قرار دهید و متهم به کاری کنید. چرا که تغییر رفتار ناگهانی در زنان ممکن است به علل مختلفی به وجود آید و در بسیاری موارد نمی ‌توان گفت که این موارد از نشنانه های خیانت در زنان است . پس بهتر است برای تشخیص خیانت زن به همسر به روانشناس مراجعه کنید و رفتارهای همسر خود که شما را به شک انداخته است را بیان کنید و زیر نظر بگیرید تا در صورت وجود خیانت بهترین تصمیم را بگیرید .

در صورت بروز خیانت زن فقط زن مقصر این اتفاق تلخ نبوده است بلکه مرد نیز در بروز این اتفاق نقش مهمی داشته است . نشانه های خیانت زن و نشانه های خیانت مرد علی رغم شباهت هایی که دارد ، تفاوت هایی هم دارند و به علل گوناگونی رخ می دهد .

نشانه های خیانت زن :

زمانی که یک زن در حال خیانت به همسر خود باشد ، نشانه هایی از خود بروز می دهد . با کمک روانشناس و بررسی و ارزیابی نشانه های خیانت همسر و همچنین زیر نظر داشتن رفتارهای همسر خود می توانید از وجود خیانت مطلع شوید . نشانه های خیانت زن شامل موارد زیر می شود :

۱- سرد شدن همسر :

سرد شدن زنان یکی از بارزترین نشانه های خیانت زن می باشد . به طوری که زن دیگر نمی تواند به همسر خود ابراز علاقه و محبت کند و روابط احساسی و عاطفی بین زوجین به مشکلات جدی برمی خورد . همچنین اینگونه زنان از همبستر شدن با همسر خود اجتناب می کنند و دیگر میلی به برقراری رابطه جنسی با وی ندارد .

۲- ابتلا به بیماری های مقاربتی :

زنانی که به عمل ناپسند خیانت مرتکب می شوند ممکن است به بیماری های مقاربتی جدید مبتلا شوند . بیماری های واژینال همچون عفونت های شدید و زگیل های تناسلی و همچنین زگیل های دهانی از جمله بیماری های مقاربتی می باشد که با داشتن رابطه نا مشروع با فردی غیر از همسر خود روی می دهد . ( این نشانه یکی از نشانه های خیانت زن که بسیار حائز اهمیت باشد )

۳- خشونت های بی دلیل :

برخی از زنان زمانی که به خیانت مرتکب شده باشند و رابطه نا مشروع برقرار کرده باشند ، به دنبال مقصر این اتفاق می‌ گردند و همسر خود را مقصر بروز این اتفاق می ‌دانند . به همین علت بدون دلیل با همسر خود با خشونت و عصبانیت رفتار می‌ کنند .

۴- محبت بیش از حد به خانواده و همسر :

از دیگر نشانه های خیانت زن ان است که ، پس از خیانت و برقراری رابطه نا مشروع احساس گناه و عذاب وجدان دارد . به همین منظور سعی می کند برای تسکین دادن به عذاب وجدانی که دارد ، به خانواده خود و همسر خود محبت کند و مدام به بهانه های مختلف از آن ها عذرخواهی می‌ کند .

۵- احساس نگرانی :

این گونه افراد مدام احساس نگرانی می کنند چرا که هراسانند که رابطه جدید آن ها فاش شود .

۶- تغییر در عادات رفتاری :

زنانی که خیانت می کنند به صورت ناگهانی رفتار و کردارهای آن ها دچار تغییر و تحولاتی می شود . به عنوان مثال : به امور منزل رسیدگی نمی کنند ، لباس های همسر خود را آماده نمی کنند ، به امور و درس های بچه ها رسیدگی نمی کنند و …

۷- تغییر در زمان رفت و آمد به منزل :

این گونه زنان به بهانه های مختلف از خانه بیرون می روند ، دیر به خانه برمی گردند و مدام در حال بهانه تراشی برای بیرون رفتن از خانه هستند .

۸- آراستگی و مراقبت بیش از حد :

یکی از نشانه های مهم خیانت زنان آن است که بیش از قبل به ظاهر خود توجه دارند و بیش از حد به آراستگی خود می پردازند. همچنین بدون آراستگی از خانه بیرون نمی روند .

۹- ایحاد حریم خصوصی :

این گونه زنان حریم خصوصی برای خود ایجاد می کنند و فردی را به حریم خصوصی خود وارد نمی کنند . به عنوان مثال : گوشی موبایل خود را از خود دور نمی کنند ، برای موبایل خود رمز شخصی می گذارند ، مدام در حال صحبت کردن با گوشی و پیامک دادن هستند . همچنین همسر خود را از کارهای خو مطلع نمی کنند .

۱۰- تغییر ناگهانی در امور روزمره :

تغییر ناگهانی امور روزمره زندگی از دیگر نشانه های خیانت در زن می باشد . به عنوان مثال مسافرت های کاری می روند ، بیشتر برای دوستان خود وقت می گذارند ، در کلاس های متفاوت تفریحی و یا ورزشی شرکت می کنند و … . این گونه تغییرات عدم صداقت و دروغگویی فرد را می رساند .

۱۱- در خواست اعتماد بر آن ها :

زمانی که همسران زنان خیانت کار ، از خیانت آن ها مطلع می شوند و به آن ها شک می کنند ، از آن ها می خواهند که علت را توضیح دهند اما این گونه زنان از دادن پاسخ هاس منطقی جلوگیری می کنند و سعی می کنند که همسر خود را قانع کنند . در نهایت می خواهند که به او اعتماد کنند و نگران اوضاع پیش آمده نباشند

۱۲- مقایسه همسر با دیگران :

از نشانه های زنان خیانت کار آن است که مدام شریک زندگی خود را با مردان دیگر مقایسه می‌ کنند و نقاط قوت دیگران را به آن ها گوشزد می‌ کنند و از همسر خود به خاطر چیزی که هستند احساس نارضایتی می کنند

۱۳- پرهیز از صحبت کردن و وقت گذراندن با همسر :

زنانی که خیانت می کنند دیگر تمایلی به صحبت کردن با همسر خود ندارند . همچنین دیگر مایل نیستند که با همسر خود وقت بگذرانند . این گونه زنان دوست دارند که از همسر خود دور باشند به عنوان مثال به او پیشنهاد می دهند که به تنهایی به سفر برود .

۱۴- برداشتن مبالغ بی دلیل از حساب :

بعضی از زنان که به همسر خود خیانت می کنند ، مبالغ زیادی را بی دلیل از حساب خود خارج می‌کنند یا به صورت نقدی از شما می گیرند و در حساب دیگری برای خود پس انداز می کنند تا بتوانند زندگی خود را پس از جدایی از نو بسازند . این امر یکی از نشانه های بارز خیانت زنان می باشد .

۱۵- یافتن وسایل جلوگیری از بارداری :

یکی از مشهودترین نشانه های خیانت زن پیدا کردن کاندوم در منزل یا ماشین وی می باشد . در صورتی که این کاندوم برای همسر وی نباشد .

۱۶- استفاده از قرص های بارداری :

اکثر زنانی که در حال خیانت به همسر خود هستند از بارداری اجتناب می کنند . به همین علت از قرص های ضد بارداری استفاده می کنند که مبادا ناخواسته باردار شوند

۱۷- استفاده بیش از حد از شبکه های اجتماعی :

زنان خیانت کار به صورت ناگهانی میزان استفاده از شبکه های اجتماعی در آن ها افزایش می یابد . این گونه افراد تمایل دارند که حتی در محیط منزل با معشوقه خود صحبت کنند .

۱۸- فراموشکاری :

زنان خیانت کار ، فراموشکار می شوند و تاریخ های رویداد های مهم را فراموش می کنند . به طور مثال : تاریخ تولد همسر و فرزندان ، تاریخ ازدواج و … را فراموش می ‌کنند .

۱۹- عدم استفاده از موبایل نزد همسر :

زنان خیانت کار از آنجایی که مدام نگران فاش شدن راز خود هستند و از استفاده از گوشی موبایل خود نزد همسر ، اجتناب می کنند که مبادا همسر وی با خبر نشود .

همچنین در صورتی که همسر وی او را در حال کار کردن با گوشی خود ببیند ، به شدت دستپاچه می شوند و استرس می گیرند و سریعاً گوشی خود را کنار می گذارند .

۲۰- تقویت استقلال فردی :

این افراد سعی می ‌کنند در امور خود مستقل شوند و در انجام کارها از همسر خود کمک نگیرند و همچنین از حمایت او بهره نمی ‌گیرند . حتی این افراد در کارها مستقلانه پیش می‌ روند و با همسر خود مشورت نمی کنند

برخورد با خیانت زن 

اغلب مردان بعد از خیانت همسرانشان دچار خشم زیادی می شوند و از آن جایی که غرورشان لطمه دار شده ، ممکن است به فکر انتقام گرفتن از هر دو نفر بیفتند ؛ اما بهترین برخورد با خیانت زن چیست ؟

بعد از برخورد با خیانت زن مردان چه رفتاری را باید از خود بروز دهند؟

تلافی،انتقام و جدایی یا بخشش و از سر گرفتن رابطه؟

در ادامه مطلب سعی می کنیم عواملی که باعث خیانت زنان می شوند و نحوه برخورد مردان با خیانت زنان و هر یک از رفتار ها و واکنش ها را بررسی کنیم.

اطمینان یافتن از خیانت

در اولین قدم باید از خیانت همسر خود مطمئن شوید ، زیرا در غیر این صورت ممکن است لطمه ی بزرگی به زندگی خود وارد کنید . اگر از روی شک همسر خود را به خیانت متهم کنید باعث به وجود آمدن ناراحتی و بی اعتمادی میشوید و حتی امکان دارد رابطه شما به جدایی ختم شود.

اولین قدم برای این کار بررسی نشانه های خیانت زن می باشد در صورت وجود مدارک کافی و اطمینان نیز بهترین گزینه صحبت با همسر است ، هر چند که این مکالمه بسیار سخت و ناراحت کننده است اما باید ابهامات خود را برطرف کرده و حرف های همسر خود را هم بشنوید.

به همسر و خودتان زمان بدهید

برای داشتن بهترین برخورد با خیانت زن بهتر است؛ برای تصمیم گیری هم به خود و هم همسرتان زمان دهید. شما برای کنترل احساسات خود و درک بهتر شرایط نیاز به زمان دارید . همسر شما هم ممکن است احساس سرخوردگی و پشیمانی داشته باشد و زمان میتواند به هردوی شما کمک کند تا تصمیم بهتری بگیرید.

میتوانید مدت زمانی از زن خود فاصله بگیرید و هر دوی شما روی خودتان تمرکز کنید.

برای برخورد با خیانت زن احساسات خود را کنترل کنید

همه ی افراد چه مرد و چه زن پس از خیانت دچار احساسات گوناگونی مثل خشم ، ناراحتی ، انتقام، کمبود اعتماد به نفس می شوند. در برخی موارد حتی بیماری های روحی مثل افسردگی و اضطراب گریبان گیر زندگی فرد میشود اما بر مردان ، بیشتر خشم و عصبانیت غالب است.

خشم بیش از اندازه در مردان که میتواند ناشی از تفاوت نگاه جامعه به خیانت مردان و زنان و تعصبات بی جا و غلط باشد ، ممکن است منجر به اتفاقات تلخی شود پس کنترل این احساسات از مهم ترین کارهایی است که در برخورد با خیانت زن باید انجام دهید و برای این کار میتوانید از مشاور کمک بگیرید تا آسیب کمتری به خود و همسر خود وارد کنید.

خشم چاره ی کار خیانت نیست

این که شما از خیانت آسیب دیده اید و غرور شما خدشه دار شده کاملا درست است اما مجازات و خشم بیش از اندازه اوضاع را سخت تر و بدتر می کند و تمامی انسان ها در عصبانیت قدرت تصمیم گیری درست را از دست میدهند.

ممکن است کاری کنید که منجر به اتفاقی خطرناک شود یا راه ترمیم رابطه را از بین ببری و بعدا پشیمان شوید. پس با اینکه کار سختی است صبور باشید تا بتوانید به درستی تصمیم گیری کنید.

۷ نکته طلایی در برخورد با خیانت زنان

برای انکه در برخورد با خیانت زنان بهترین رفتار را داشته باشیم و کمترین آسیب را به خود و همسرمان وارد کنیم باید به هفت نکته زیر توجه داشته باشیم . البته رعایت بعضی از موارد زیر در بغضی از مواقع برایمان دشوار خواهد بود که به همین منظور باید به یک روانشناس خوب مراجعه کنیم .

۱- سرزنش نکردن خود | اولین قدم برای برخورد با خیانت زن

پس از احساس خشم ، فروپاشی غرور دیگر عاملی است که مردان را بسیار تحت تاثیر قرار می دهند. زن به هر دلیلی که مرتکب خیانت شده باشد، شما نباید خود را سرزنش کنید و به خود آسیب برسانید و دلیل خیانت زن را بی کفایتی خود بدانید زیرا همانطور که گفته شد این عمل به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.

خیانت زنان در هر زمانی و به هر دلیلی ممکن است رخ دهد و نمیتوان آن را توجیه کرد و یا مقصر را فقط مرد یا فقط زن دانست. باید بر خود مسلط شده و افکاری که باعث اذیت میشوند را از خود دور کنید.

۲- نداشتن حساسیت بیش از اندازه در برخورد با زن خیانتکار

افرادی که خیانت میبینند علی الخصوص مردان همواره به دنبال جزئیات رابطه ی دوم هستند و می خواهند همه چیز  را در  رابطه با نفر سوم بدانند و ممکن است در ابتدا احساس خوبی نسبت به دانستن همه موارد داشته باشند اما آنها به شدت درگیر نفر سوم شده و از زندگی خود غافل میشوند علاوه بر اینکه ممکن است کنترل احساسات را نیز سخت کند.

از طرفی صحبت کردن با افراد دیگر در رابطه با خیانت زن حساسیت را افزایش داده و در ادامه با توجه به تاثیر گذاری تفکر سایر افراد ، تصمیم گیری دشوار تر میشود . بهتر است روی رابطه ی مشترک خود با همسر و تصمیمات آینده متمرکز شوید و از هر چیزی که باعث افزایش حساسیت و اذیت شدن میشود دوری کنید.

۳- تقویت روحیه خود

فکر کردن مدام به خیانت زن می تواند شما را به طور کلی از زندگی دور کرده و روی شرایط روحی و کاری شما تاثیر گذار باشد. باعث ناراحتی بیشتر می شود و قدرت تفکر و تمرکز را از بین میبرد.  اما برای مدیریت شرایط و تصمیم درست بهتر است اول از همه شرایط خود را مدیریت و وضعیت روحی خود را کنترل کنید.

بهتر است تا جای امکان به کار های روزمره پرداخته و بیشتر با افرادی وقت بگذرانید که میتوانند اوقات خوشی را برایتان رقم بزنند. بیشتر کارهایی که دوست دارید انجام دهید و خود را با فیلم های کمدی و کتاب و … مشغول کنید تا کمتر به مسئله فکر کنید و کمک گرفتن از مشاور نیز میتواند در کنترل کردن شرایط روحی راهگشا باشد.

۴- افزایش آگاهی و تمرکز

ابتدا ممکن است به اعمال خشونت فکر کنید اما باید بدانید که برای برخورد با خیانت زن به هیچ عنوان نباید عجله کرد. باید تمامی راهکار های موجود را بدانید ، از حقوق و قوانین آگاه شوید و سنجیده عمل کنید. .عجله ممکن است سبب پشیمانی شما شود و راه بازگشتی باقی نگذارد. مشاور مناسب میتواند شمارا راهنمایی کند.

با همسر خود صحبت کنید، مشکلات رابطه خود را بررسی کنید، از دلایل خیانت آگاه شوید ، روی زندگی مشترکتان متمرکز شوید و همه چیز را تمام شده در نظر نگیرید. گاهی اوقات خیانت میتواند مشکلات زندگی را نشان داده و به شما کمک کند رابطه بهتری بسازید هر چند که کار سختی است . آگاهانه تصمیم بگیرید.

۵- سلامت جسمی و روانی

پس از خیانت هم شما و هم همسرتان باید از سلامت جسمی و روانی خود مطمئن شوید. همانطور که گفته شد خیانت زنان ممکن است به دلیل برخی بیماری های روحی و روانی اتفاق بیفتد و شما نیز ممکن است از این اتفاق آسیب زیادی ببینید.

از طرفی چون ممکن است از بیماری های فرد سوم مطلع نباشید ، هر دوی شما باید آزمایش هایی که مربوط به سلامت جسمی و جنسی است را انجام دهید .

۶- درک بهتر اتفاق و پذیرفتن آن

بسیار مهم است که خیانت زن را توجیه نکنید و باید بپذیرید خیانت چه در زنان و چه مردان اتفاقی قابل توجیه نیست اما از طرفی هم نباید بدون فکر و تحلیل ابعاد خیانت و  دلایل آن واکنش نشان دهید.

باید با همسر خود صحبت کنید و سخنان او را بشنوید و به دلایل آن بیاندیشید و احساسات خود را مدیریت کنید تا بتوانید به درک مناسبی برای تصمیم گیری برسید.

۷- عدم توجه قضاوت دیگران

تفکر سایر افراد نباید روی شما و تصمیماتتان تاثیر بگذارد. در اجتماع تابو های غلط بسیاری وجود دارد که یکی از آنها تعصبات بی جا در ارتباط با زنان است. خیانت زنان همواره موجب خشونت بیشتر و حتی قتل میشود اما باید دانست خیانت عمل قبیحی برای هر دو طرف است . و در برخورد با خیانت زن نباید به این تابو ها و باور های غلط توجه داشت.

چه مرد و چه زن در مواجهه با خیانت باید رفتار و واکنش خود را کنترل کنند و برای آینده خود تصمیم بگیرند و بدترین برخورد با زن خیانتکار تصمیم به مجازات و تنبیه روحی و جسمی او است. کاری که میتوانید انجام دهید جدا کردن زندگی خود از فرد خیانتکار یعنی همسرتان است.

برای داشتن بهترین رفتار با خیانت زن به روانشناس مراجعه کنید.

خیانت میتواند صدمات شدید روحی را برای شما ایجاد کند پس مراجعه به مشاور و راهنمایی خواستن از او یکی از بهترین راه هاست. اینکه شما از دوستان و آشنایان خود کمک بگیرید کار درستی نیست زیرا ممکن است آن ها رازدار نباشند و مسائل شخصی زندگی شما بر سر زبان ها بیفتد یا به خود و همسرتان برچسب هایی زده شود.

در این شرایط مشاوره خیانت بهترین راه است چرا که  با فردی مطلع و با تجربه و مورد اعتماد مشورت می کنید تا هم شرایط روحی خود را بهبود ببخشید هم تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

اخبارجامعه
پربازدیدخیانت
 

2 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید