قیمت انواع سکه و ارز / ریزش قیمت دلار و سکه در بازار

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ قیمت انواع سکه و ارز / ریزش قیمت دلار و سکه در بازار

 دلار ‌امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، در بخش اسکناس، بدون تغییر ۴۰ هزار و ۲۰۰ تومان و در بخش حواله‌ ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان، کشف قیمت شد‌.

امروز در بازار ارز تهران، در زمان تنظیم گزارش دلار توافقی صرافی  به قیمت ۴۲ هزار تومان خریداری شد و با قیمت ۴۲ هزار و ۴۰۰ تومان فروخته شد. ‌

امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۵ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد.

دلار در بازار غیررسمی و کانال های تلگرامی در حال نرخ گذاری به قیمت ۵۰ هزار تومان است و دلالان در حال جلوگیری از پایین آمدن قیمت دلار هستند. قیمت دلار در بازار غیر رسمی به دلیل اقدامات بانک مرکزی در مدیریت تقاضای سوداگری در حال کاهش است.

* آخرین قیمت سکه و طلا در بازار

امروز سکه امامی (طرح قدیم) در بازار با کاهش قیمت ۴۰۰ هزار تومانی، به نرخ ۲۷ میلیون و ۵۹۵ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افت ۸۰۰ هزار تومانی به قیمت ۳۰ میلیون و ۰۵۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه امروز در بازار  با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به قیمت ۱۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان نرخ گذاری شد، ربع سکه نیز با افت ۱۰۰ هزار تومانی به  نرخ ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار امروز با کاهش ۵۰ هزار تومانی دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان نرخ‌گذاری شد‌، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار،  ۱۰ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

امروز هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) در بازار جهانی امروز با کاهش ۵ صدم درصد، ۱۹۸۳ دلار معامله شد.

اخباراقتصاد
پربازدیدقیمت طلا و سکه
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید