واکنش عجیب مردم جزیره دورافتاده به دیدن هواپیما!+ عکس

بدون دیدگاه
 

در این جهان پهناور، قبایلی وجود دارند که شما نباید روی سر آنها پرواز کنید. ساکنان جزیره نورث سنتینل شمالی (North Sentinel) یک جزیره کوچک در بنگال یکی از این قبایل هستند. وسعت این جزیره حدود 28 مایل مربع و جمعیت آن بین ۵۰ تا ۴۰۰ نفر تخمین زده می‌شود. مردمان این جزیره به شیوه عصر حجر زندگی می کنند و هیچ گونه ارتباط و تماسی با دنیای خارج از جزیره ندارند. گفته می شود اهالی این جزیره، شکارچیانی هستند که ۶۰ هزار سال پیش از آفریقا به این منطقه آمدند.

عکسی که به طور گسترده در فیس بوک به اشتراک گذاشته شده است به نظر می رسد یک هواپیمای کوچک را نشان می دهد که صدها نیزه یا تیر در زیر بدنه آن گیر کرده است. عکس دوم که از بالا گرفته شده است، چند ساکن این جزیره را نشان می دهد که چیزی شبیه نیزه بزرگ را در دست دارند.



این پست با این عنوان در فیسبوک منتشر شد: «مبلغ مسیحی که به تازگی پس از پرواز بر فراز جزیرهنورث سنتینل شمالی بازگشته است.»

این پست تنها در 24 ساعت بیش از 64000 بار مشاهده شد. اما جزیره سنتینل شمالی کجاست؟ جزیره سنتینل شمالی یکی از جزایر آندامان و نیکوبار است که بخشی از هند و تحت حاکمیت آن است، اما بین میانمار و جزیره اندونزیایی سوماترا امتداد دارد. 



سنتینل شمالی جزیره‌ای کوچک است که توسط صخره‌ای کم‌عمق احاطه شده است. مردم این جزیره، سنتینلس‌ها، توسط Survival International، یک گروه حقوق بومی، به عنوان «منزوی‌ترین قبیله در جهان» و توسط روزنامه گاردین به عنوان «منزوی‌ترین قبیله جهان» توصیف شده‌اند.


گفتنی است؛ در سال 2018، ساکنان این جزیره زمانی که یک مبلغ مسیحی آمریکایی را کشتند که طبق گزارش‌ها، «غیرقانونی» از این جزیره دور افتاده بازدید کرده بود، در صدر اخبار قرار گرفتند.

انتهای پیام/

اخبارجهانحوادثسبک زندگی
پربازدیدویژه
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید