اولین واکنش علیرضا دبیر به خبر رد صلاحیتش

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ اولین واکنش علیرضا دبیر به خبر رد صلاحیتش

ثبت نام از نامزد‌های ریاست فدراسیون کشتی ۱۹ اردیبهشت به پایان رسید و ۱۵ نفر برای ریاست کاندیدا شدند البته اسامی تایید صلاحیت‌ها هنوز اعلام نشده است.

این در حالیست که روز گذشته در رسانه‌ها خبری مبنی بر احتمال رد صلاحیت علیرضا دبیر رئیس فعلی فدراسیون کشتی مطرح شد به این دلیل که وی به خاطر استادیاری دانشگاه نمی‌تواند برای ریاست فدراسیون کشتی نامزد شود و این حکمی است که دیوان عدالت اداری داده است.
این موضوع ۲ سال پیش هم تیتر رسانه‌ها بود به طوری که اعلام شد دیوان عدالت اداری فعالیت او و ۶ رئیس فدراسیون دیگر از جمله غلامرضا شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون تیروکمان، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی، عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و … را غیرقانونی دانسته و آن‌ها باید بین دانشگاه و فدراسیون یکی را انتخاب کنند.

با وجود اینکه این موضوع ۲ سال پیش خبرساز شد، روسایی که از آن‌ها نام برده شده باز هم به فعالیت خود ادامه دادند و کماکان رئیس فدراسیون هستند. علیرضا دبیر هم از آن زمان رئیس فدراسیون کشتی ماند و برای دوره جدید نیز ثبت‌نام کرده است.

او در گفت‌وگوی کوتاهی که با فارس داشت تاکید کرد که این موضوع برای چند سال قبل است و صحت ندارد. از طرفی اگر قرار باشد بین استاد دانشگاه و کشتی یکی را انتخاب کنم، کشتی انتخاب من است.

دوره ۴ ساله علیرضا دبیر ۲۶ تیرماه به پایان می‌رسد.

اخبارورزش
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید