داستان مرد جوانی که زندگی‌ اش را وقف مراقبت از همسرش در حالت زندگی نباتی کرده است

بدون دیدگاه
 

به گزارس خبرجو24؛ داستان مرد جوانی که زندگی‌ اش را وقف مراقبت از همسرش در حالت زندگی نباتی کرده است

داستان پیش‌رو به دلیل ماهیت تاثیرگذارش به سرعت و بارها در شبکه های اجتماعی دست به دست شده است. داستانی درباره عشق بی قید و شرط دیوید سزار (David César)، مرد ساکن برزیل که چندین سال است زندگی خود را وقف مراقبت از همسرش برونا دو سوزا (Bruna de Sousa) کرده که به خاطر یک حادثه در وضعیت نباتی به سر می‌برد.

این شرایط باعث بیکار شدن دیوید شده و او اکنون از طریق شبکه های اجتماعی به دنبال کمک برای تامین هزینه های آینده زندگی با همسر بیمارش است. داستان عشق و شجاعت این مرد بارها در اینترنت به اشتراک گذاشته شده است، زیرا او خستگی ناپذیر برای رفاه زنی که عاشقانه دوستش دارد می‌جنگد.

داستان تاثیرگذار مردی که زندگی‌ اش را وقف مراقبت از همسرش کرده

سال ۲۰۱۸ بود. دیوید و برونا در یک روز عادی مشغول تماشای تلویزیون بودند که ناگهان برونا به دلیل ایست قلبی تنفسی دچار تشنج شد. دیوید ۲۸ ساله در مصاحبه ای به یاد می‌آورد: «در عرض سه دقیقه او تمام علائم حیاتی‌اش را از دست داد. ما سریع به بیمارستان رفتیم و بعد از ۲۵ دقیقه موفق شدند او را احیا کنند، اما مدت زیادی بود که برونا بدون اکسیژن مانده بود.»

داستان تاثیرگذار مردی که زندگی‌ اش را وقف مراقبت از همسرش کرده

به گفته دیوید، برونا از اختلالی رنج می‌برد که بر عملکردهای اساسی سیستم عصبی تأثیر نمی‌گذارد، اما او را از درک محیط اطرافش بازمی‌دارد. به عبارت دیگر، همسرش با عواقب دائمی و در وضعیت نباتی به سر می‌برد.

برونا تقریبا دو سال در بیمارستان بستری بود و از ژوئن ۲۰۱۹، دیوید تمام وقت خود را صرف مراقبت از او در خانه کرده است اما از آنجایی که بیکار بوده، نتوانست همه نیازهای شریک زندگی خود را برآورده کند. برونا اگرچه حالا در خانه است، اما به کمک متخصصان، داروها، غذا و موارد دیگر نیاز دارد.

داستان تاثیرگذار مردی که زندگی‌ اش را وقف مراقبت از همسرش کرده

حقیقت این است که آنچه دیوید به عنوان یک راننده به دست می‌آورد برای تامین نیازهای همسرش کافی نبود، به همین دلیل او مجبور به جمع آوری کمک‌های مردمی شد. با آنکه خیریه‌ها به آنها کمک کردند اما هزینه های برونا مدام در حال افزایش بوده است.

داستان تاثیرگذار مردی که زندگی‌ اش را وقف مراقبت از همسرش کرده

خوشبختانه بعد از گذراندن تمام این لحظات سخت، هنوز امید وجود داشت. دیوید به لطف اطلاعاتی که توسط متخصصان مغز و اعصاب ارائه شد، از یک گزینه درمانی در کانادا مطلع شد. اگر می‌توانست به آن دسترسی پیدا کند، برونا باید این دارو را به مدت سه سال مصرف می‌کرد و فیزیوتراپی انجام می‌داد. با این حال، هزینه این گزینه درمانی حدود ۱۹۰۰۰ دلار بود، بنابراین این زوج مجبور شدند دوباره به جمع آوری سرمایه از طریق کمک های مالی متوسل شوند.

داستان تاثیرگذار مردی که زندگی‌ اش را وقف مراقبت از همسرش کرده

بیش از پنج سال از روزی که زندگی برونا و دیوید تغییر کرد می‌گذرد. این مرد جوان از طریق حساب اینستاگرام خود بخشی از خاطراتی را که از رابطه خود با همسرش دارد به تصویر می‌کشد و دنبال کنندگانش را در جریان پیشرفت همسرش قرار می‌دهد.

اخبارجامعه
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید